Yamaha D70
€175,-
Werkt perfect op 1 toets na (de hoogste Fis), heeft 76 toetsen en dit is in de praktijk geen probleem lijkt me. Wel lage prijs hierdoor.
Nog een Yamaha D70
€125,-
Hiervan werkt alles behalve het display!
Tijdens vervoeren is het display er mee opgehouden (niet laten vallen ofzo hoor).
Het display geeft nog wel backlight alleen er verschijnen geen letters/tekens.
Verder werkt alles, je zie alleen niks op het display.
Ik heb wat op internet erover gelezen en wat bij de D70 soms gebeurt is dat het kabel dat aan het display vastzit iets verschuift ofzo en waarschijnlijk is dit het probleem. Dus openhalen en kabel er goed indrukken en waarschijnlijk doet hij het weer.
Ik heb alleen zelf geen zin om dit te doen, bang om hem open te maken ben geen techneut (ik schaam me maar het is nou eenmaal zo
Flink lage prijs hierdoor en waarschijnlijk een koopje.
Heb verder nog wat kaartjes bij de D70 (zie foto) waar ik de prijs nog van moet bepalen, zal snel prijzen erbij zetten.
Yamaha V50
€150,-
Unieke en zeldzame FM synth/workstation met sequencer, ingebouwde drumcomputer en effect!
Gebaseerd op 4op FM zoals DX11 maar gaat verder en heeft unieke 16bit 4op FM chip.
Yamaha B200
€150,-
Soort DX11, rauwe 12bit 4op FM met effecten, sequencer en ingebouwde speakers
Tannoy 638 rosewood speakers.
€400,-
Cosmetische beschadigingen bij 1 speaker, maar klinken geweldig.
Ook heel geschikt voor studio, en geliefd bij audiofielen.
2x Samson Servo 260.
Allebei 60 euro (per stuk dus).
1tje is cometisch wat minder/stoffig etc, veel gebruikt.
Ander is cosmetisch goed maar daarvan brandt 1 clip lampje continue (geen effect op audio ofzo)
Verder nog een boel kabels, zie foto.
Kabels verkoop ik voor de helft wat ze bij Thomann kosten.
Mail me wat je nodig hebt.
€175,-
Werkt perfect op 1 toets na (de hoogste Fis), heeft 76 toetsen en dit is in de praktijk geen probleem lijkt me. Wel lage prijs hierdoor.
Nog een Yamaha D70
€125,-
Hiervan werkt alles behalve het display!
Tijdens vervoeren is het display er mee opgehouden (niet laten vallen ofzo hoor).
Het display geeft nog wel backlight alleen er verschijnen geen letters/tekens.
Verder werkt alles, je zie alleen niks op het display.
Ik heb wat op internet erover gelezen en wat bij de D70 soms gebeurt is dat het kabel dat aan het display vastzit iets verschuift ofzo en waarschijnlijk is dit het probleem. Dus openhalen en kabel er goed indrukken en waarschijnlijk doet hij het weer.
Ik heb alleen zelf geen zin om dit te doen, bang om hem open te maken ben geen techneut (ik schaam me maar het is nou eenmaal zo

Flink lage prijs hierdoor en waarschijnlijk een koopje.
Heb verder nog wat kaartjes bij de D70 (zie foto) waar ik de prijs nog van moet bepalen, zal snel prijzen erbij zetten.
Yamaha V50
€150,-
Unieke en zeldzame FM synth/workstation met sequencer, ingebouwde drumcomputer en effect!
Gebaseerd op 4op FM zoals DX11 maar gaat verder en heeft unieke 16bit 4op FM chip.
Yamaha B200
€150,-
Soort DX11, rauwe 12bit 4op FM met effecten, sequencer en ingebouwde speakers

Tannoy 638 rosewood speakers.
€400,-
Cosmetische beschadigingen bij 1 speaker, maar klinken geweldig.
Ook heel geschikt voor studio, en geliefd bij audiofielen.
2x Samson Servo 260.
Allebei 60 euro (per stuk dus).
1tje is cometisch wat minder/stoffig etc, veel gebruikt.
Ander is cosmetisch goed maar daarvan brandt 1 clip lampje continue (geen effect op audio ofzo)
Verder nog een boel kabels, zie foto.
Kabels verkoop ik voor de helft wat ze bij Thomann kosten.
Mail me wat je nodig hebt.