die witte ziet er iets stoerder uit maar de SID is aanzienlijk minder...
als je overigens een GOEDE C64 expirience wil moet je toch echt voor een C128 D met bijv een Power Cartridge gaan (dan start ie altijd op in C64 stand)... dan heb je een ingebouwde diskdrive, superieur toetsenbord (aan kabel), voeding en fan ingebouwd in de kast...
maar 1 complete C64 (zonder randapp.) is echt niet meer dan 10 euro waard...
het kloterige is ook nog dat er mensen zijn die bewust die krengen slopen om de SIDs er uit te halen!
Ik heb voor mijn project het liefst de sid uit het nieuwere model.
als je overigens een GOEDE C64 expirience wil moet je toch echt voor een C128 D met bijv een Power Cartridge gaan (dan start ie altijd op in C64 stand)... dan heb je een ingebouwde diskdrive, superieur toetsenbord (aan kabel), voeding en fan ingebouwd in de kast...
Ik heb een c64 voor wat games, maar heb daar al geen tijd voor. Ik ben ook niet echt op zoek naar die 'GOEDE C64 experience', ik heb een kit besteld en mis twee onderdelen.
maar 1 complete C64 (zonder randapp.) is echt niet meer dan 10 euro waard...
het kloterige is ook nog dat er mensen zijn die bewust die krengen slopen om de SIDs er uit te halen!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.