ZIP drive : opwarmen?!

Bass

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Ik heb dus een oude Akai S2800i met een ZIP drive eraaan via SCSI..

Vaak als ik hem net heb aangezet en iets wil laden, geeft hij vaak read errors aan...zoals veel ZIP drives dit probleem mischien hebben..
Maar het rare is dat als hij 10-15 min aanstaat, hij wel opeens samples veel beter inlaad!!

Heeft iemand misschien ervaring met dit fenomeen???

Nu Is mijn studio vaak koel omdat ik vaak mijn raam open heb, misschien maakt dat wat uit..:confused:

Ik heb hier ook zo'n een kouwe kakker staan, die doet juist hetzelfde. Heb em van een meisje gekocht die m met een mac had gebruikt zeeer sporadisch, hij is spiksplinternieuw en was met 1 zipschijfje erbij.

Ik ga er morgen voor bellen naar iomega, want heb net ook èèn ingestuurd met 'the click of dead' en ze hebben hem vervangen. Die vervanger werkt vanuit de diepvries geloof ik, ben ik bijna zeker van :D , want bij mij is het ook altijd koud voor ik de stoof daar ga opzetten.

Naar mijn inziens, moet dat ook probleem zijn van die magneten binnenin, die van een rotte kwaliteit zijn ofzo.

echt "annoying" hè ? (hard disk read error! )

;)

Maar als je HARD DISK READ ERROR hebt, wil dat toch niet zeggen dat je ZIP kapot is???

Want later laad hij wel goed...

Origineel geplaatst door Bass
Maar als je HARD DISK READ ERROR hebt, wil dat toch niet zeggen dat je ZIP kapot is???

Want later laad hij wel goed...

Bass, dat klopt, hij is niet stuk. Vanaf hij warm is, loopt hij als een treintje.
Heb zopas gebeld met de technische dienst van iomega en ze zijden dat het een maandagmorgenzip zal zijn zeker en dat ze ook nog nooit van dat probleem gehoord hadden (:D)(ik wel zei ik:D),maar dat hij spijtig genoeg buiten garantie valt en niet voor een vervangtoestel in aanmerking kwam. Ze boden me wel 20% op een ander iomega product.

Ik ga em verkopen naar iemand met een warm livingkje denkek.;) Ik ga het er wel bijvertellen dat hij zo'n kouwe kikker is.

:)

Back