Gezamenlijke bestelling bij Mouser

Nisei

Ouwe rot
Jullie kennen vast Mouser wel.
Ik heb een aantal onderdelen nodig die ik verder nergens kan vinden en zij hebben ze op voorraad en ze zijn niet duur.
Probleem is echter dat er €20 verzendkosten overheen komen. Da's natuurlijk wel wat zonde voor een bestelling van maar €10.
Zijn er misschien nog andere mensen hier die ook iets nodig hebben zodat we de verzendkosten kunnen delen? Als we boven de €75 uitkomen is verzenden zelfs gratis. De portokosten voor kleine electronica onderdelen hier binnen Nederland stellen daarna toch niks voor.

Goed idee, heb nog wat spul nodig, zal kijken of ik het bijeen kan vinden

Ik heb ook nog wat nodig, zal is even kijken.

houd er wel rekening mee, dat onderdelen soms niet op voorraad zijn, al geeft de site aan van wel. ik wacht nu zo'n 7 maanden op mijn pakket :(

Yay! Al 7 maanden? Krijg je dan niet voordat je de bestelling betaald een melding dat het niet op voorraad is? Dat is wel heel erg vervelend.

nope, geen melding. heb alles gecheckt vlak voordat ik de bestelling plaatste...
je kan de bestelling wel in delen laten bezorgen, maar dan betaal je wel twee keer de verzendkosten.

Ik heb 3 verschillende soorten Alps potmeters nodig die ze echt nergens op voorraad hebben.
Maar goed, Mouser staat verder wel goed bekend dus ik ga er van uit dat die 7 maanden een uitzondering is.

Komt als geroepen:
Ik ben net bezig met een mouser bestelling..
kom nog een beetje tekort voor 75 euro
als je wilt bestel ik die van jou erbij

stuur me een PBtje met de nodige onderdelen en je adres.
mogelijk komt er nog douane&btw bij dus we rekenen af zodra pakket hier is.

EDIT: tenzij je echt wel een group buy wil doen, want ik zou graag morgen mn bestelling al plaatsen

Laatst gewijzigd:
Als mensen die mee willen doen nu even snel hun bestelling aan Rvooh doorgeven kan de bestelling vandaag de deur uit. Ik zit nu op m'n werk en kan helaas pas tegen 5 uur als ik thuis ben m'n bestelling doorgeven. Is dat nog op tijd genoeg?

ja hoor, ik ga vanavond pas bestelling doorgeven.

Heb in elk geval je bericht ontvangen in mijn inbox.

mvg

Back