Probleem met 01V en MY8-AD input board

ano260124

Gedeactiveerd account
Ik heb dus een MY8-AD kaart bij mij 01V gekocht. Nu heb ik een heel zwak ingangssignaal. Waar kan dit aan liggen?

Allereerst heb ik die 01V dus nog niet zo lang, dus ken ik alle ins en outs nog niet. Daarnaast heb ik de option card aan de hand van de handleiding geïnstalleerd.

Als ik mijn KS5 op de standaard ingangen aansluit komt het signaal hard door. Wanneer ik hem echter via de extra inputs laat lopen dan krijg ik dus een heel zwak signaal.

De KS5 staat helemaal open. De optionele ingangen hebben geen gain maar daar zou het probleem niet mogen zitten, want de KS5 stuurt een lijnsignaal uit.

:confused:

Laatst gewijzigd:
Nee, er is toch een probleem!

Ik heb nu alle ingangen op het board geprobeerd met verschillende input signalen. Input 1 (oftwel 17) geeft wel vol signaal maar de overige 7 inputs niet (?).

Ik heb alle channel-settings van 17 met die van 18 t/m 24 vergeleken en deze lijken toch allemaal identiek (kan ze helaas niet kopiëren zoals bij 1 t/m 16).

Dus nu snap ik het echt effe niet meer.

Problem solved!!!!

Problem solved!!!!

Op de printplaat van de kaart zitten een aantal switches waarmee je kunt kiezen tussen +48 of +24 ingangsniveau. De eerste stond dus op +48 en de rest op +24.

Pfff... moet je ook maar weten zonder manual. Je zoekt je echt rot.

Lang leven de kundigheid van een medewerker bij Feedback ;)

:geslaagd:

Back