Hallowwwww,
Geinspireerd door Phontaq ook maar eens geprobeerd een echt relax nummer te maken.
ik heb het in een uur gemaakt door een basis te maken, ritme duurde het langst, had nog nooit zo'n ritme gemaakt.
maar goed, das dus gelukt. het is in twee keer opgenomen in een wavelab, dat wil zeggen:
1. strings ingespeeld (linker hand), bas ingespeeld (voeten, jawel
)))), piano (rechterhand), rebirth met muis handmatig aansturen (ook rechterhand,?!?!?!.LOL)
2. effect toegevoegd/speeld. tweede melodielijn op goed geluk ingepeeld.
tja wegens weinig middelen moest het maar weer zo. roland d70, yamaha hs7, rebirth, pentium 1 (hehehe)
afmixen kan dus niet
Hier en daar een kleine onregelmatigheid. En omdat ik geen wibi sourjadi/klaus wunderlich ben, een niet al te ingewikkelde melodie
Reacties zijn welkom, opbouwend, alswel afkrakend, daar leer je van zeggen ze.
GruBennnnnnnn
Beautifull rest Over de naam moet ik nog nadenken.
Geinspireerd door Phontaq ook maar eens geprobeerd een echt relax nummer te maken.
ik heb het in een uur gemaakt door een basis te maken, ritme duurde het langst, had nog nooit zo'n ritme gemaakt.

maar goed, das dus gelukt. het is in twee keer opgenomen in een wavelab, dat wil zeggen:
1. strings ingespeeld (linker hand), bas ingespeeld (voeten, jawel
)))), piano (rechterhand), rebirth met muis handmatig aansturen (ook rechterhand,?!?!?!.LOL)2. effect toegevoegd/speeld. tweede melodielijn op goed geluk ingepeeld.
tja wegens weinig middelen moest het maar weer zo. roland d70, yamaha hs7, rebirth, pentium 1 (hehehe)
afmixen kan dus niet
Hier en daar een kleine onregelmatigheid. En omdat ik geen wibi sourjadi/klaus wunderlich ben, een niet al te ingewikkelde melodie

Reacties zijn welkom, opbouwend, alswel afkrakend, daar leer je van zeggen ze.

GruBennnnnnnn
Beautifull rest Over de naam moet ik nog nadenken.