[track] beatifull rest, weer eens wat anders.:)

Unic

El Musica
Hallowwwww,

Geinspireerd door Phontaq ook maar eens geprobeerd een echt relax nummer te maken.
ik heb het in een uur gemaakt door een basis te maken, ritme duurde het langst, had nog nooit zo'n ritme gemaakt.:)
maar goed, das dus gelukt. het is in twee keer opgenomen in een wavelab, dat wil zeggen:

1. strings ingespeeld (linker hand), bas ingespeeld (voeten, jawel:))))), piano (rechterhand), rebirth met muis handmatig aansturen (ook rechterhand,?!?!?!.LOL)
2. effect toegevoegd/speeld. tweede melodielijn op goed geluk ingepeeld.

tja wegens weinig middelen moest het maar weer zo. roland d70, yamaha hs7, rebirth, pentium 1 (hehehe)

afmixen kan dus niet :(

Hier en daar een kleine onregelmatigheid. En omdat ik geen wibi sourjadi/klaus wunderlich ben, een niet al te ingewikkelde melodie:)

Reacties zijn welkom, opbouwend, alswel afkrakend, daar leer je van zeggen ze.:)

GruBennnnnnnn

Beautifull rest Over de naam moet ik nog nadenken.

Re: [track] beatifull rest, weer eens wat anders.:)

Origineel geplaatst door Unic
Beautifull rest Over de naam moet ik nog nadenken.

ik ga m eens luisteren... btw heb je beautiful bewust fout gespeld of niet? kan hoor, doe ik ook wel eens.

Ik dacht ff dat je Richard Clayderman als sessiemuzikant had ingehuurd:gaap:

holy kneiter, inderdaad zeg. het lijkt wel een stagepiano demo!
hetgeen natuurlijk prima is als je het zo bedoeld hebt. mijn stijl is het niet helemaal.

Hey hoi!

Je bent officieel de eerste ter wereld die zich door mij laat inspireren!! :okdan: Tof! Leuk muziekje dit, zou zo in een scene van Super Mario kunnen als je net de prinses hebt gered en dan met een gerust hart kunt gaan zitten voor de aftiteling (positief bedoeld hoor!). Piano stukje is mooi, strings minder, misschien had je die een octaaf lager in kunnen spelen, zou misschien mooier kunnen zijn. Ik doe maar een suggestie. Ga zo door!

Groeten, Phontaq

stagepiano.....
richard clayderman.........
super mario......................!!!!!!!

HELPPP

Nou meot ik zeggen dat ik alles had verwacht. Maar dit slaat werkelijk alles. hahahahahahahahahahaha
En of het "zo" is bedoelt? Gewoon zitten en spelen en wel zien:)

Iemand anders?

Mooi opgebouwd, maar ik vind (en dat is persoonlijk) sommige gebruikte sounds een beetje te 'blikkerig' klinken. Nou weet ik dat dat voornamelijk een kwestie is van goeie apparatuur en samples (jaja, ik ben verwend met mooie sounds), maar ik denk dat met wat je hebt je nog wel een wat betere sound kunt bereiken.
Ik doel hierbij voornamelijk op de piano. Je hebt af en toe een noot naar je rechter kanaal gepanned staan, en die vind ik behoorlijk lelijk klinken. Hou je piano wat meer op een vast punt. Zet hem bijvoorbeeld iets meer gecentreerd, en gooi er een klein beetje chorus en wat meer galm overheen, dan klink hij wat voller en minder blikkerig.
Voor de rest vind ik het best een aardig nummer.

Vind het wel grappig dat je zegt. Normaal is de piano gecentreerd en met chorus mode:)
Omdat dit nummer in 2 keer is opgenomen en ik het live heb gespeel heb de keuze moeten maken welk geluid in "een"chorus mode. Dat wil zeggen, mijn syntheziser kan niet ik 2 verschillende modus opereren, Dus de piano moest het ontgelden helaas:)

de piano was de dus de verkeerde preset. achhh:)

Back