alesis mmt 8 troubles

303zalig303

gebruikte oscillator
Heyz
wou een sysex file laden in men Mmt 8 (ik gebruik SysEx lybrarian). Na dit te doen flipte men sequencer totaal..
Heb de stroom uitgetrokken, terug aangesloten : ding is volledig leeg, alles weg dus geen patterns geladen..

heb gelukkig voor ik dit deed men data nog op tape opgenomen, just incase, and u see : mmt 8 acts weird :?

Ligt het aan de Sysex bib die ik gebruik of is het eerder een foutje in de os van de mmt 8 ??

Kan ik de os trouwens updaten van .10 naar .11 ??

Juist gelezen dat een os update alleen met een eprom burner gaat en dus niet met midi :stupid

ohja, er verschijnen ook allemaal tekentjes op het display : doodshoofdjes en japanse tekens plus een paar letters

De sysex data is dus corrupt *D

Factory resetten (even opzoeken hoe dat moet) en sysex opnieuw inladen, een stuk langzamer als het kan, ken SysEx lybrarian niet maar zou geen punt moeten zijn.

suc6

Oh ja OS updaten en zo ?,,, vergeet maar, is een beetje zoeken met sysex en jaren 80 spul soms. ;)

hej vic
heb ik gedaan maar blijft klote doen

ben ik al die leuke sequences vanuit men tienerjaren kwijt :( (lol)... hoop he tniet !

Ik hoop dat je die sequences ergens op tape / sysex file hebt opgeslagen

Ben er haast zeker van dat wat nu in de mmt8 zit uien en corrupt is

Heb je wel eens het batterijtje laten vervangen ?
Het kan namelijk zijn dat het interne backup batterijtje leeg is en je memory niet meer kan vasthouden of toch niet juist
Na zo'n jaar of 20 kan je er wel vanuit gaan dat die zo goed als op is

Als je de reset hebt gedaan, doet ie dan normaal of komen er gelijk weer gekke tekens op het display ?

Vic

Back