klein mixertje erbij voor cd spelertje enzo

da goose

DaGooseMusic.nl
Ik heb ff een klein mixertje van 8 of 10 monokanalen of 4 stereo ofzo nodig om een cd spelertje enzo aan te sluiten en deze terug te laten komen op mijn mackie mixe.
Heeft iemand ervaring met die mini behringer mixertjes, kostten een drol (80 / 90 euro) en tis eigenlijk wel wat ik zoek.
Klinken die dingen een beetje of zijn er andere goedkope (mag iets meer kosten) alternatieven?

zoiets als dit bedoel ik.

ub1202.jpg

het liefst iets wat in een 19 inch rack gehangen kan worden ofzo, mag ook second hand zijn hoor..

Yes die notepad is iets beter als die behringertjes jah.

Ik zou ook voor die spirit gaan

spirit_notepad.gif

Als je echt alleen iets zoekt om wat CD-spelers enzo naar je Mackie te sturen, heb je weinig toonregeling nodig en voldoet zo'n Behringer best wel.
Yes die notepad is iets beter als die behringertjes jah.
Ja, dat is zeker waar, maar zoek eens op marktplaats of zo. Ik heb pas nog een Mackie 1202VLZ gescoord. Perfect ding en voor een Behringer prijs.
Voor de meeste kleinere mixertjes zijn wel 19" oren te koop, maar of dat nou ook op die notepad kan? De FX serie van spirit enzo hebben het wel, maar nemen wel erg veel ruimte in in je rek!

behringer is de bom...... goeie stuff..kerri chandler en dennis ferrer mixen zelfs al hun tracks af over een of andere oude gare behringer processor man ;)

maar ff serieus: ik heb zelf behringer spul, dj mixer, gewone mixer, compressor...helemaal nix mis mee.....echt niet

OK, ik kom net terug uit amsterdam en was ff nij dijkman wezen kijken, meteen maar ff zo'n spirit notepad gekocht.
Waarom ?? omdat er al een phonopreamp inzit, handig !

Ik ben het overigens met dhr. mol eens wat beterft behringer, ik heb zelf ook naar volle tevrdenheid wat behringer spul, klinkt helemaal niet slecht !!
Ik ben alleen niet zo'n fan van de mixers van ze..'

OK, ik ga nu de doos open maken, kijken of ie er wel inzit ;-)

hij was overigens 179 pleuro

ik pak hem net uit en ben op slag verliefd, wat is ie lief !!! :luv: :luv: :luv: :luv:

o ja.. ik heb net een ook een tambourein gekocht... 8 euro

Verschil moet er zijn.

Maar had mackie ook niet van die kleine mixertjes uit onlangs?

Volgens mij zijn er wel meer merken. Da's moeilijk kiezen maar ach ja, het is voor erbij. :)

De behringers zijn niet slecht. Ik ben ooit ook begonnen met zo'n hele kleine MX802A, heb em nog wel ergens liggen.
Ik heb er altijd veel plezier van gehad.

Heb sinds kort een Phonic MM1002A... 99 euro en werkt perfect!! :halleluja
4 stereo kanalen, global efx send en return (ook te gebruiken als stereo kanaal), XLR en jack aansluitingen... Weetikveel, heb er niet zo veel verstand van, maar het werkt als een trein! :D

folio notepad is op dit moment nog de main mixer in mijn beperkte studio. erg fijn apparaatje. enige nadeel is geen pfl, dus niet als dj mixer te gebruiken.

maar goed... voor studio en live gebruik is het een perfect ding. past in je rugzak, en klinkt goed.

geen pfl...dan zet je je koptelefoon toch op een aux

Back