Groet en introductie aan mijn mede muziekliefhebbers

Liquid Skies

Nieuwkomer
Oorspronkelijk van Antwerpen maar wegens werk Rott
Hoi hoi mede musiclovers.... Mezelf ff voorstellen he ,Ik ben dus Sunny een prettiggestoorde levensgenieter van begin dertig. Ik ben oorspronkelijk van Antwerpen maar verblijf al sinds een jaar in Rotterdam waar ik uitgehuurd ben aan een chemisch bedrijf voor onbepaalde tijd.

Ik heb een vrij muikaal verleden ,heb rijksmuziek academie gedaan (slagwerk) ,dus ben een vooral rythmisch type maar het melodische laat me zeker niet koud se...
Dit was dus een vrij klassieke (zeg maar klassiek :r) opleidning ,en niet dat ik niet van klassiek houd maar toen ik Dre Pallemaerts tegen het lijf liep en hij me een beetje onder de arm nam in de jazz wereld (voor de niet jazz liefhebbers ,hij is op dit moment zo n beetje europa s beste jazz drummer) is het creatieve toch de bovenhand gaan nemen.

De kans om met hem mee naar Amerika te trekken heb ik afgeslagen omdat ik dat op die leeftijd niet zag zitten.
Heb me verder van zolang ik weet steeds met dj en djgear beziggehouden ,heb al op diverse plekken gedraaid weliswaar maar ben wegens omstandigheden (lees vrouw :frons: ) al paar jaartjes non actief...

De muziek heeft me er als altijd er weer bovenop geholpen en word het eindelijk eens tijd om een beetje produktief te worden en al wat ik heb staan eens een keertje te gaan gebruiken.

Ik ben dus een homestudio aan het opbouwen om in de eerste plaats zelf muziek te gaan creeren maar moet ook geschikt gaan zijn om andere projecten te kunne helpen...

Ik ben dus vrij goed op de hoogte van Computerhardware en op vlak van dj gear.
Ben momenteel bezig met opleiding studiotechnieker/producer waar ik enorm veel interessante dingen zie en leer.

Midi is jammer genoeg vrij nieuw voor me dus daar ga ik wat tijd verliezen...

Heb van mezelf nog staan een Roland mc505 ,tascam midistudio 644 ,een hoop hardware ,een vrij complete djset en heb net een Ensonic ARS 10 staan van een goede vriend die ik hier heb lere kennen en die in de vinyl wereld zit. Jammer genoeg heeft ie de software niet meer en is de handleiding met een watersnood verlore gegaan.

=( :{

Misschien nog iets over mijn muziekstijl... kan eigenlijk iemand echt een stijl hebben trouwens ma goe ,gezien mijn ritmisch verleden heb ik wel een grote passie voor techno en co ,latijns amerikaanse toestanden ,trance en eigenlijk nog veel meer maar deze genieten mijn voorkeur

Nou ik denk dat dit wel een klein beetje een beeld geeft over me

Nou ik hoop jullie van dienst te kunnen zijn waar mogelijk en hoop in elk geval interessante mensen en gesprekken te mogen vinden...

Take care all of U

Sunny

aloha!

Finally...

Finally...

thanks allen... En vooral diegene me de link heeft bezord voor die handlieding. K ga nu ff naar mijn werk om deze af te printen :duivels:

Heb lekker hp laserkleureprinterke ter beschikking lol

En dan t keyboardke oppikken en hopen dat de floppy het nog doet mmmm

Toi toi en duim dat t allemaal wil lukken ;)

hey,
veel plezier en welkom hier!:doei:

Van harte welkom:doei: !

Enneh... als je een o.s. diskette voor je ASR-10 nodig hebt, p.b. dan ff. Stuur ik er wel eentje op.

Groetjes....

Een mooi verhaal hoor !!!
Een warm welkom toegewenst vanuit een zonnig en muzikaal gestemd Groningen......

Back