Goede phaser plugin

musicheaven

Ouwe rot
..kben goed voorzien op vlak van eq, compressor, reverb etc door tc en uad - wat nog ontbreekt is een goede software phaser (en flanger ook wel eigenlijk)..

ik heb uiteraard wel de phaser uit nigel (uad) en de standaardplugs uit cubase (en een paar gratis phaser plugins) maar ik zoek een goede..;

wie kent er zo een paar?

mag dus zowel voor tc als voor uad als native zijn

UAD Phasor ! Te gek ding, de 2e preset 'lush' is een prima basis! En hij zit gewoon bij het standaardpakket van uad.

ja over die mobilhohm heb ik al goede dingen gelezen - die melda dingetjes ken ik

ik ben van plan over te stappen op uad 2 - ik heb begrepen dat nigel daar niet meer inzit of klopt dat niet?

Over de aanschaf van uad2, al denk ik dat je er bewust van bent.
Ik zou sowieso gaan voor de duo flexi, of het moet echt niet uit kunnen.
Daarbij zit een voucher van 500 dollar, totaalprijs = 989 euro bij Thomann.
Bij de solo zit een voucher van slechts 50 dollar, totaal prijs = 366.

Op die manier is de solo kaal, ~316 euro.
En de duo flexi, ~489 euro.
Lijkt me wel duidelijk dan toch of zie ik het verkeerd? :P

Zie hier:
http://www.thomann.de/nl/search_dir.html?xsid=19fdb53f70b4a0194e1fca1a8b5e9251&sw=uad2&x=0&y=0

Laatst gewijzigd:
Oh excuus, dacht dat het duidelijk was.
Het gaat over je eventuele aankoop van 1 of meerdere UAD2 kaarten. :)
Naar mijn mening krijg je verhoudingsgewijs een boel meer voor je geld als je er 2 koopt.

ah je bedoelt dat het door de meegeleverde vouchers voordeliger is twee kaartjes (bv duo of single) te kopen dan een quadkaart?

Ah goed, ik heb de quad nog niet goed vergeleken.
Bij Thomann staat dat je bij de solo een 50 dollar voucher krijgt.
En bij de duo een voucher van 500 dollar.
Ik dacht, als je van plan bent 1 UAD2 kaart te kopen, kun je er misschien beter 2 van maken.

ja klopt merci voor de tip - dat had ik nog neit gezien dus voordeligste lijkt me twee duo's of de quad :)

groet music

Nergens om hoor, maar je HEBT nu al een goede phaser, de phasor van uad, dat is een losse plugin die sowieso bij een uad kaart geleverd wordt. Als je die nu eerst eens probeert? Dat ding zit dus niet in nigel, maar is een losse plugin :okdan:

dag bassie, ik ken die phaser uit uad :) en ik heb er al veel gebruik van gemaakt, ik dacht gewoon dat die bij nigel hoorde..dus die zal ook standaard bij uad2 bijgesloten zijn als ik het goed begrijp? des te beter..

zonde. Het is een fijn ding. Lekker handig van ua.

De Phasor is wel een Nigel onderdeel. dus werkt niet op uad2!!!

http://www.uaudio.com/products/disco...gel/index.html
dank je virkaz - het is dat dat ik bedoelde - en spijtig genoeg voor vreesde .. vandaar mijn vraag dus - indien ik dus overstap op uad 2 (en ik denk niet dat ik mijn uad 1 kaart juist voor nigel ga houden) moet ik dus een nieuwe zoeken.

Die van meldaproduction is ook niet slecht, maar echt dik en vet en zo klinkt die niet; eerder beetje braaf en klinisch, zeker niet slecht, maar al snel lelijk digitaal bij hoge settings.

yep daar heb ik al veel goeds over gelezen - die echoboy schijnt ook goed te zijn

dank je virkaz - het is dat dat ik bedoelde - en spijtig genoeg voor vreesde .. vandaar mijn vraag dus - indien ik dus overstap op uad 2 (en ik denk niet dat ik mijn uad 1 kaart juist voor nigel ga houden) moet ik dus een nieuwe zoeken.

Die van meldaproduction is ook niet slecht, maar echt dik en vet en zo klinkt die niet; eerder beetje braaf en klinisch, zeker niet slecht, maar al snel lelijk digitaal bij hoge settings.

Waarom zou je hem niet houden. Je kunt er toch nog een aantal plugs op draaien toch? en 2e hands krijg je er nagenoeg niets meer voor.
En het scheelt je om een extra phaser plug te kopen. Anders zou ik denk ik voor de Ohm plug gaan.

Back