• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Originele Roland TB-303 Handleiding

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synth-Odyssey

Ingeburgerd
Te Koop = Originele Roland TB-303 Manual. (in English) (90 Pagina's !!)

Indien interesse stuur aub een emailtje naar = synthodyssey@pandora.be

mvg,

Mensen met een 303 en die niet weten hoe ie in SONG mode werkt... Grijpt uw kans.

is maar een handleiding hoor.. kan je vinden op het net in pdf dus bespaar jezelf die moeite.
een richtprijs zou ik ook wel willen weten.

en zoiezo: een handleiding ben je niet veel mee: staat geschreven in de o-zo-duidelijke roland taal.
en een 303 is eigenlijk een simpel instrument, gewoon wat logica gebruiken en kijken naar de lettertjes op het front en je kan er al veel mee.

heb je toevallig die noten-schijf niet die bij de 303 zat destijds? vraag me altijd af wat het is

Origineel geplaatst door RVooh
en zoiezo: een handleiding ben je niet veel mee: staat geschreven in de o-zo-duidelijke roland taal.
en een 303 is eigenlijk een simpel instrument, gewoon wat logica gebruiken en kijken naar de lettertjes op het front en je kan er al veel mee.
Heb jij een 303? Leg eens uit hoe je in song mode moet werken?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Heb jij een 303? Leg eens uit hoe je in song mode moet werken?

Ja ik heb een 303, ja ik weet hoe de song mode werkt.
maar of ik hier toestemming heb om offtopic te gaan?? Dit is en blijft een marktplaats thread.
zend anders een PB'tje als je het echt wil weten.
Ik heb zo nog een aantal andere trukken ontdekt (bar insert, delete, mbv de LEDs aflezen op welke posititie je zit in een song, de positie in een song ingeven [bvb meteen naar measure/bar 44 gaan], enz enz)
Na wat geëxperimenteer en logisch redeneren ontdek je meer dan je zal ontdekken door die handleiding van buiten te blokken

Origineel geplaatst door RVooh
Ja ik heb een 303, ja ik weet hoe de song mode werkt.
maar of ik hier toestemming heb om offtopic te gaan?? Dit is en blijft een marktplaats thread.
zend anders een PB'tje als je het echt wil weten.
Ik heb zo nog een aantal andere trukken ontdekt (bar insert, delete, mbv de LEDs aflezen op welke posititie je zit in een song, de positie in een song ingeven [bvb meteen naar measure/bar 44 gaan], enz enz)
Na wat geëxperimenteer en logisch redeneren ontdek je meer dan je zal ontdekken door die handleiding van buiten te blokken
Ik gebruik hem alleen maar in pattern mode, dus vandaar dat het voor mij niet logisch is. Maar ik zal eens een keertje gaan experimenteren. :) Als ik vragen heb, kom ik bij jou!

Thanks!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back