SH-7 op MP

Ik zag hem al heel snel staan, maar ik blijf 1500€ wat veel geld vinden voor een monosynth. Dat is mijn mening natuurlijk; ieder zijn prioriteiten.

Ik ben natuurlijk ook hopeloos verzuurd omdat ik 3 jaar lang de 1500€ voor een Mini bij elkaar gespaard heb, om 3 jaar later te zien dat ze ondertussen naar de 3000€gaan. :D

Had het een SH-5 geweest, dan was ik misschien wel overstag gegaan. Die bak ziet er te bruut uit, en "de verhalen" beweren dat hij ook nog net iets leuker zou zijn dan een 7? Geen idee hoor, ik heb beide nooit geprobeerd.

snel verkocht deze. Nu is die 4 jaar op marktplaats. Daarnet nog 3 hahaha

hoeveel hotmail adressen zou die hebben met MP registraties

Laatst gewijzigd:
? de advertentie is ondertussen verwijderd, maar eerst was de foto nog even veranderd door een internetfoto van een SH-5? (deze)

zit hier weer iemand "grappig" te doen omdat hij zijn dagen niet gevuld krijgt?

Zoek de verschillen

Attachments

• zoekdeverschillen.jpg
    zoekdeverschillen.jpg
    106,2 KB · Bekeken: 95
weer een topicstarter die zelf advertenties plaatst om ze na de broodnodige ( negatieve of positieve maakt niet uit ) aandacht weer te verwijderen ?
een iemand die verder heden ten dagen wat weinig te vertellen heeft, omdat de mensen hetm een beetje zat zijn ?
of weer verdenkingen van voormalig leden die blijven herhalen dat het vervelens zijn van catalunya ( die vervolgens spoken op het forum gaat zien )

een zielig geval van een zielig geval
gooi er maar gauw een slotje op , voordat de auwe wijvenklup weer gaat confereren . svp

Ik vind het ook een beetje zinloos om eindeloos over door ze melken. Als een advertentie nep is dan zoek ik gewoon een ander.

Ik vind het ook een beetje zinloos om eindeloos over door ze melken. Als een advertentie nep is dan zoek ik gewoon een ander.

misschien niet meer plaatsen in het kopje "interessante gear gevonden"
Als daarvan 99% nep is, komt het dit forum wel ten goede :mega:

misschien niet meer plaatsen in het kopje "interessante gear gevonden"
Als daarvan 99% nep is, komt het dit forum wel ten goede :mega:

Ik had niet gezien dat ie nep was..leek me een redelijk normaal verhaal.
Slotje op de discussie bij constatering dat ie zinloos is?

:slotje:

eindelijk eens een verstandige opmerking

En de ad. is al weer van marktplaats verdwenen.
Gewoonweg een zielig figuur, kan er niets anders van maken.
Volgens mij wil hij mensen graag plagen, die de hoop hebben op een goedkope Prodigy, want bieden vanaf 100 euro (terwijl hij weet dat hij toch wel om en nabij de 700 euro op zal brengen) vind ik een beetje flauw.
Want wees eerlijk, komt hij met bieders niet in de buurt van de ''gangbare'' prijs, dan verkoopt hij hem toch niet.
Dus terecht een flauwe kul ad.

Back