Even voorstellen

dateq

Nieuwkomer
Hoi allemaal,

Mijn naam is Dateq, ben 34 jaar en kom uit Capelle aan den IJssel.

Voor zo lang ik eigenlijk al kan herinneren staat muziek centraal in mijn leven.
In het begin was het voor mij nog beperkt tot het luisteren naar, maar na kennismaking met iemand die qua muziek en andere interesses net zo geflipt is als ik, werd voor mij de wereld van muziek maken geopend.
Ik werd ingelijfd in de wondere wereld van Screamtracker en later Fasttracker II. Sinds die tijd was het over met alleen maar luisteren. Ik kon nu zelf de herrie maken die mijn ouders niet aan konden horen! :P

Jaren achtereen was ik op deze manier zoet met de computer, bijna iedere week de laatste nieuwe tracks die ik gemaakt had laten horen aan die persoon die inmiddels een goede vriend was geworden, maar op een gegeven moment is alles een beetje op een laag pitje komen te staan. Tijdens mijn studie deed ik nog wel wat, maar alle tijd die ik had, had ik nodig voor diezelfde studie en voor iets anders wat inmiddels ook veel tijd begon op te slokken, namelijk radio maken bij een Lokaal Radio station.
Sinds die tijd (nu zo'n 7 jaar geleden) heb ik inmiddels 2 kinderen gekregen en zijn snoeiharde bassen voor mij alleen nog maar weggelegd in mijn auto als ik van en naar mijn werk rij.

Nu, na een hiatus van bijna 7 jaar, ben ik van plan de draad weer op te pakken. En ook deze keer eigenlijk weer door diezelfde vriend van jaren geleden die ik inmiddels ook al 5 jaar niet meer had gezien of gesproken. :o:

Op aanraden van deze oude vriend en mede- harde bassen liefhebber wat spulletjes aangeschaft, de oude mengtafel en versterker weer uit de kast gepakt en nu probeer ik weer een beetje terug in "het ritme" te komen.

Groeten,
Dateq

Hoi Dateq! :doei:
Ik ben ook nieuw!
Zeg wat doe je als ik vragen mag mbt bassen? Wat speel je?
Basgitaar en synths of.....?
En ehh... Jouw username heeft zeker niets te maken met die mooie broadcast mengpanelen die er zijn hè? 8~
Leuk, ik heb ook bij een lokale zender gezeten, ben ook radio piraat geweest!
Hahaha, zelf Jingles produceren met Fruity Loops! 8)

Windows-XP-welcome-screen.gif

Welkom en veel plezier :)

Hi Synthgenoten!

Ik ben JazzSynth en kom uit de grote (hoofd) stad. Muziekliefhebber en muziek maker maar ben geen pro. Ben ooit begonnen op een Juno 60, heb nu nog 2 vintage bakken, u-20 en sy-85 die ik binnenkort in de verkoop doe want ik ben een beetje verliefd geworden of de Motif XS serie. Die ouwe gaan dus weg want ik wil een XS6 of XS7 aanschaffen.

Groet,

Jazz

Back