Kan ik je Alesis Micron overkopen?

Status
Please reply by conversation.

zatan007

Ingeburgerd
Hoi iedereen. Ik was geïnteresseerd in een Alesis Micron. Heb jij er een voor een goede prijs? (Max 250 incl. verzendkosten) voor me?

Groet,
Tan

wie o wie

wie o wie

Wie o wie heeft er een Micron voor mij? Of anders een dave smith mopho, of dave smith tetra voor een goede prijs? (De tetra is trouwens verlaagd in prijs, naar 598 bij thomann).

hopelijk tot snel

Alesis Micron Wanted

Alesis Micron Wanted

Yo dudes, dudettes, niemand een alesis micron voor mij? Echt wel, komt u maar!

Geen edit knop hier? Bleh.

Admin: kan je de titel veranderen naar Alesis Micron of DSI Tetra?

Ok jongens, ik zoek een alesis micron of een dsi tetra. Komt u maarrrrrrrrr (pm me).

Z

Ik ken wel iemand die al een tijdje zit te denken om zijn micron te verkopen. Stuur mij anders even een PB hier op het forum zodat ik jou met hem in contact kan brengen.

Ik wil graag een werkende Alesis micron overkopen!!! Dank voor de hulp!

kraken is toch verboden in nederland?

Nee, kraken mag in NL, de synthesizer (woning) moet wel minimaal 1 jaar leeg staan en meteen worden voorzien van een eigen slot :D (Correct me if im wrong)

Volgens mij is die wet aangepast en is kraken dus illegaal.

Een krakende volumepotmeter hebben ze bijna allemaal, maar succes verder

Maar daar wil ik niet voor betalen :). Dus, na alle offtopic berichten hier:

Alesis Micron Wanted

Zeker. Dat de vakantie ertussen zit maakt het wachten wat makkelijker. Ik heb onlangs een mopho gekocht, zit dus krap bij kas, 250 max kan ik niet meer halen nu. (voor alle berichters... ben terug op 2 juli).

Groet!

ADMIN. Gooi hier maar een slot op. Heb er inmiddels een. Niet via dit forum, overigens.

Status
Please reply by conversation.
Back