nord modular keys

Woefje

Ouwe rot
Hallo iedereen!

Ik heb een nord modular keys gekocht.
Maar als ik patches upload en met de keyboard speel, speelt er niets af van het keyboard, ik vind het best raar (:

Maar doe ik iets dan fout ofzo denken jullie moet ik iets aan zetten via de software editor?

Groetjes,
Cengiz

Heb je de MIDI Local aan staan? Als de vorige eigenaar 'm als MIDI-controller en synth tegelijk gebruikte lijkt dit het meest waarschijnlijk.

Overigens kan een patch andere outputs gebruiken dan 1 & 2 - maar dat ligt aan de patch en komt niet vaak voor.

Heb je de handleiding erbij? Zo ja, ga ff koffie zetten en lees hem even rustig door. Kan niet geloven dat jij dat al gedaan hebt.

De handleiding is 1.5 centimeter dik en hoewel MIDI Local er in vermeld staat denk ik dat je 4 weken verder bent eerdat je 'm doorgelezen hebt en dan nog weinig weet.

Nogal klote als je dan de hele tijd maar moet hopen dat er niks kapot is.

owowowowo yoozer bedankt!! (:
Ik heb het!

Ik haat handleidingen dus ik ga het maar niet lezen hihi (:

Super bedankt nogmaals!!

De handleiding is nuttig als referentie, maar leren doe je 't best met de Nord Modular tutorials hier: http://www.clavia.se/nordmodular/Modularzone/

Mooie is dat als je tegen je browser zegt dat 'ie de .pch files gelijk moet openen in je editor ook gelijk hoort en ziet wat er gebeurt.

Het is een belachelijk uitgebreide bak die je erg lang bezig kan houden, maar niet iets waar je gelijk instant Nexus-meuk uittrekt.

... Ik haat handleidingen dus ik ga het maar niet lezen hihi (: ...
Die handleiding is belangrijker dan je denkt, geloof me maar. Vooral het deel over de modulen, want dan kan je begrijpen wat er allemaal 'kan' gebeuren.

Maar de richting zal je weldra duidelijk zijn.

Wout

ja maar dat is meer een kennisboek dan handleiding en die is zeker heel erg van belang (:

Het is echt wonderbaarlijk apparaat zeg! heel inspirerend.
Ik krijg van die man die ik hem kreeg een tutorial boek gepost die zal wel erg leuk zijn om te lezen!

Ik ga weer aan de slag!
Groetjes en bedankt allemaal!!

Cengiz

Back