jupiter 8 gezocht!!

Status
Please reply by conversation.
zou zoeken naar een met groove midiinterface: bulkdump/load van alle presets, alle sliders extern via cc/midi aanstuurbaar, 2 midikanale/ multitimbraal, velocity op filter en/of vca, etc etc. iets duurder, veel zeldzamer. is het wel waard het verschil. en zoals gezegd, stukken beter dan bv encore of kenton midiinterface voor de jp8 .
succes !
(ps tav europa midiinterface: dacht dat die alleen voor jp6 beschikbaar is. )

nee, 4000euro.
? heb je hem wel eens "onderhanden gehad "?
toch handig voor de oordeelsvorming. en dat los van de huidige prijzen waarvoor jp8's weggaan. nee redelijk normaal. misschien heb je een tip voor hayo, waar hij er een vind , in goede staat, die goedkoper is. op marktplaats of zo?

nee, 4000euro.
? heb je hem wel eens "onderhanden gehad "?
toch handig voor de oordeelsvorming. en dat los van de huidige prijzen waarvoor jp8's weggaan. nee redelijk normaal. misschien heb je een tip voor hayo, waar hij er een vind , in goede staat, die goedkoper is. op marktplaats of zo?

Mijn oordeelsvorming heeft alles te maken met de prijs-kwaliteitsverhouding!
3000 euro moet wel lukken denk ik. Gewoon geduld hebben.

3000 euro moet wel lukken denk ik. Gewoon geduld hebben.
heb hem weleens onder handen gehad bij Tach N Tally in Den-Haag. Vroegen ze 10 jaar geleden 5000 gulden voor. Ook toen een berg centen!

geldt hetzelfde voor als voor je opmerkingen op de anromedatreat:
steriel !
als je niet precies weet waar je het over hebt, hoe kun je dan een oordeel hebben over prijskwaliteitsverhouding.
nou even seriues: een minimoog ( monofoon ) voor 3000+
een arp2600 voor 5500+
een ems synthi voor 4500+
een system101+102 voor...
etc
allemaal namen, allemaal monofone ouwe dingen. hoor ik je nergens over klagen ( behalve over "de grote onbekende marktplaats advertentieplaatser" ) , en dan kom je nu met een waardeoordeel over een top 8stemmige analoge synth, die tegenwoordig voor 4500 of meer weggaat, zonder midi, waar veel vraag naar is, die bij de echte handelaren niet onder de 5500€ staat , waar jezelf misschien 10minuten in de muziekwinkel naar hebt mogen kijken ??
echt cataluya, zou zeggen tip hayo dan eens voor een jp8 voor 3000 euro ! en koop er meteen 2 of meer voor die prijs, ik voorspel je, je hebt ze verkocht voordat je ze binnen hebt.
wat een gezwam !

Die Andromeda zit geen leven in! Sorry als er hier mensen zijn met een Andromeda die hierdoor op hun teentjes getrapt zijn.
Het is gewoon 1 en al hype, daar draait alles om. En een minimoog is het wel waard, maak niet uit hoe de knoppen staan.

ach man ,
zucht.

wil er ook 1 , liefst met rood met witte stippen. ik kan beter wat gaan wippen !

Gaat wel lukken, maar dit soort dingen daar moet je wat meer geduld voor hebben en misschien ook wat verder kijken dan SF, maar dat doe je waarschijnlijk al.

Mijn motto..... BETER TE DUUR ALS NIET TE KOOP!!

en uuhhhh weet je wat duur is ... die digitale synt's die je voor 1800 nieuw koopt en 2 jaar later met moeite voor 400 weg doet!!! dat is duur!!!

maar uhhh nog geen jp8 voor mij ;(

En waarom geen jupiter 4? Die gaat voor rond de 1100 euro?
Wanneer gebruik je nu meer dan 4 stemmen?

op een grote paddestoel,
rood met witte stippen
zat kabouter spillenbeen
heen en weer te wippen
krak zei toen die paddestoel
met een diepe zucht.......

Status
Please reply by conversation.
Back