Geluiden voor de AN200 en DX200

Voor de AN1x

Ampfea

En dankzij een briljante programmeur kunnen deze patches ook zo op de EX5 ingeladen worden. (Alleen balen dat hij duofoon is) Wie weet dat een Motif rack met PLG-AN150 hierbij uitkomst kan bieden. Die AN200 is leuk, maar dan anders. :)

Er is een an1x mailinglist op yahoogroups.

http://groups.yahoo.com/group/AN1x-list/

Er is ook een file section waar wel interessante artikelen staan over de an1x en natuurlijk
patches daarvoor. Ik weet niet of er goede of nieuwe tussenstaan dan degene die hier al
genoemd zijn. Geen tijd om het allemaal uit te proberen ( beetje teveel apparatuur ineens gekocht :) )

Origineel geplaatst door bambamstudio
En je komt 1000e patches tegen van voor de DX7, maar de AN, das echt weinig helaas.
Dus wie tips?
Pardon? Je moet de nieuwsgroups een bekijken...honderden patches..en ze klinken VET (tenminste op de AN1x die ik heb)

He, hoe zit het met die d50 patches die je nog zou bekijken met dat progje? Dan krijg je van mij een mooie an1x bank ter ruil!

Origineel geplaatst door bazziman
Pardon? Je moet de nieuwsgroups een bekijken...honderden patches..en ze klinken VET (tenminste op de AN1x die ik heb)

He, hoe zit het met die d50 patches die je nog zou bekijken met dat progje? Dan krijg je van mij een mooie an1x bank ter ruil!

Ik bedoelde dus te zeggen: meer dx dan an, zo beter?
en tja, als ik eens tijd zou hebben.....ik moet nog steeds een keer dat progje voor de D50 downloaden. Weet niuet eens maar waar het staat....

Back