ADA8000 of iets vergelijkbaars

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Ik heb van forumlid jdieks een Lexicon Core32 systeem gehad met daarin 2x de PC90. Zie deze thread.....
Om het systeem volledig te benutten moet het geheel via ADAT lopen maar eerlijk gezegt heb ik daar de ballen verstand van.
Nou las ik niet zulke goede dingen over de ADA8000 van Behringer, dat ie nogal rommelig zou zijn in laag etc....maar inprincipe zoek ik dus wel zo'n 8000 tenzij iemand mij er op kan wijzen wat een vergelijkbaar apparaat is....ik snap dat dat dan niet in dezelfde prijsklasse gaat vallen....
Dus wie o wie kan me verder helpen?

Hi,

Ik heb zelf al jaren een ADA8000 en ben er best tevreden over.
volgens deze thread: (die ik al zeer lang volg) zijn er wel meer mensen van die mening.
http://www.gearslutz.com/board/gear-shoot-outs-sound-file-comparisons-audio-tests/335267-lynx-aurora-16-vs-behringer-ada8000-14.html

Als je meer geld uit kan en wil geven kan je natuurlijk nog betere resultaten bereiken met andere merken maar de verschillen blijken minimaal. Je kan hem ook laten modden.

groeten.

Okee thnx voor de info.:okdan: en modden dat zou ikzelf wel kunnen....ik ga zo ff die gearslutz thread lezen.....staan die mods in die thread?

Een ander forumlid heeft voor een redelijke prijs een Lucid 8824 te koop staan.
Dat is een erg goede converter. Niet te vergelijken met de behringer.

Een ander forumlid heeft voor een redelijke prijs een Lucid 8824 te koop staan.
Dat is een erg goede converter. Niet te vergelijken met de behringer.

Zo'n Lucid gaat echt boven me budget...en als ik zo hier zoek op het forum zie dat er allemaal problemen zijn met die Lucid.

Ik ga voor de ADA8000.....

...Ik ga voor de ADA8000.....

Let er wel op dat een ada8000 wel xlr + jack in maar weer geen jack out heeft.
De Alesis AI3 heeft jack in+out en geen xlr

ada8000_lrg.jpg

Yep dat ie XLR heeft weet ik....moet ook de PC90 heeft ook XLR.
Heb inmiddels al een ADA8000 gevonden dus....

deze kan op slot :slotje:

:slotje::slotje::slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back