[Soundscape/Dark Ambient] Caelicus Pugna - Event Horizon

Venturi

BOEM!
Vorige maand opgenomen en dacht dat ik er nog wel wat aanpassingen aan wilde doen, maar na het terugluisteren vind ik hem zo wel erg lekker :D

Wellicht nog een keertje een versie maken met wat eq aanpassingen erin. Gewoon 'live' getweaked eq.

Commentaar welkom, maar het liefst minder dan 20 pagina's ;)

Bekijk bijlage Caelicus Pugna - Event Horizon.mp3

Laatst gewijzigd:
erg mooi , niks meer aan doen, behalve misschien wat meer hoog in de mix.

Spooky... Hij kan als interlude voor een minimalistic album goed werken, maar een beetje te lang...

Ja, mijn eq-ing wil ik misschien wat aan veranderen en de tijdsduur wellicht ook. Alhoewel ik wel meer in het nummer getrokken wordt naarmate hij langer duurd :) Maar bedankt voor de commentaren!

Klinkt goed!
Titel en werk doet me erg denken aan t album Nostromo van Sleep Research Facility

C deck komt van dat album.

Als intro van iets is naar mijn idee niet nodig, staat prima op zich zelf. Afwezigheid van ritme is juist goed, je moet er echt voor gaan zitten en er naar luisteren.
Als ander luistervoer zou ik Alva Noto aanraden ( Xerrox 2, vind ik heel fijn ), of Phil Niblock ( Touch Strings ), deze laatstgenoemde maakt op dit album nummers van een uur waar je alleen maar geluid hoort en helemaal geen ritme.
Maar genoeg, keep up the good work!

Bedankt voor de feedback mensen!
Het is trouwens allemaal met freeware vst's gemaakt binnen Reaper.

Zitten een paar leuke stukken tussen Notch.

Back