de 'Hallo, ik request een PCBtje' - draad

demian

Ojee
Ben je op zoek naar een PCBtje voor een DIY projectje maar kan je zelf (nog) geen printjes maken, (zoals ik) dan kan je in deze thread een request plaatsen, iemand die daarbij zou willen helpen kan zich dan aanbieden om dat dan al dan niet tegen vergoeding of wederdienst te doen.

Als er dan meer mensen zijn die een genoemde pcb ook willen, dan kunnen die zich uiteraard ook melden of contact opnemen met wie zich heeft aangeboden.

In ieder geval, ik zoek iemand die voor mij tegen vergoeding, dit pcb-tje wil maken,

http://yusynth.net/Modular/EN/EMSVCF/index.html

Een diode ladderfilter, er zijn 2 versies, ik zou de discrete versie willen hebben, wie zou dit voor mij willen doen? :okdan:

Ik zou dat graag voor je doen, MAAR ik heb geen inktjet printer meer voor het printen op sheetplastic te zetten. =(

Ik wil je wel even bedanken voor het plaatsen van de link. Die ziet er zeer bruikbaar uit.

Succes!

Joo.. Die link is erg ok idd! :)

Electrodancer heeft inmiddels aangeboden dit printje te willen maken, dus wie dit printje ook wil kan hem 't beste even een pb'tje sturen. :okdan:

Hallo

ik wil hier wel printjes voor maken
ga eerst even een test doen voor demian
ik heb voor het TMK project hier op t forum ook voor 16 mensen een printje gemaakt
.....geen enkele klacht gehad

ik wil het graag doen maar niet voor niks
ik reken 19,95 voor een euro kaart printje 10 x 15 cm
fluxlaag 2,25 euro
boren kan ik op 1,05mm en 1,10mm (5 eurocent per gat
(...is duur ik weet het maar begin dr maar aan en kijk ff wat een printboortje tegenwoordig kost....en soms breekt ie na 5 gaatjes dus gewoon)

als er meerdere aanmeldingen zijn voor dezelfde prints kan ik nog wel de kosten
per eurokaart iets omlaag doen

ik heb even gekeken
er passen er net geen 2 op een eurokaart das jammer
is wel een leuk project....denk dat ik er zelf ook een maak

Misschien wil ik nog wat uit de yusynth reeks, zal ik eens kijken of er een printje is wat er wel bij zou passen?

Heb ik daar wel gelijk een vraag over, hoe kan ik zien hoe groot een printje is, als ik de PDF open kan ik inzoomen en uitzoomen maar weet ik niet hoe groot hij nu werkelijk is, moet ik hem eerst uitprinten om dat op te kunnen meten?

http://www.printjemaken.nl/ misschien wat?

Of gewoon lekker zelf pielen met wat pcbtjes en bijtend zuur :) (zie newtone website)

ED levert overigens inderdaad prima printjes af :) geen klachten van mijn kant

Back