Yamaha S90XS

Status
Please reply by conversation.
Yamaha S90XS nieuw uit doos + (nieuwe) ongebruikte softcase

Yamaha S90XS nieuw uit doos + (nieuwe) ongebruikte softcase

Hallo Musicfreak1988,

Ik heb onlangs een Yamaha S90XS nieuw in de winkel gekocht met erbij een passende Stagg KTC-150Y softcase met wielen en opbergvak. De stagepiano/synth heeft in totaal 3 keer aangestaan. Er is nog niets geprogrammeerd door mij, dus de instellingen uit de fabriek zijn nog helemaal in takt (net zoals bij een nieuwe dus!). De Yamaha S90XS is dus eigenlijk helemaal nieuw!
De reden dat ik 'm weg doe is dat ik deze geweldige piano/synth te uitgebreid vind voor mij. Ik ben nog niet zo bekend en dus niet zo goed met het programmeren van geluiden. Hij is voor mij dus eigenlijk te moeilijk. Ik heb destijds voor de Yamaha gekozen, omdat deze zoveel functies en geweldige klanken, zeker voor dit geld, biedt! Het is en blijft een geweldig instrument...
Ik ben nu van plan een wat simpelere piano/synth te kopen, aangezien ik al die functies waarschijnlijk voorlopig niet ga gebruiken.

Nogmaals, de Yamaha is dus splinternieuw! Ik heb de doos geopend, handleidingen en menu's bekeken en na 3 keer proberen gemerkt dat deze te moeilijk voor mij blijkt te zijn. De softcase is helemaal nooit gebruikt!

Ik ben bereid beide samen (dus incl. softcase) te verkopen voor € 2300,-. Een prijs waar je normaal gesproken enkel de Yamaha S90XS nog niet voor kunt kopen!!! De bon met 3 jaar garantie op alles krijg je van mij erbij!

Ik hoor het graag van je.

Dennis Wouters
denniswouters@kpnplanet.nl
+31 6 29113791

Yamaha s90 xs

Yamaha s90 xs

Beste,

De mijne staat onlangs te koop. In perfecte staat! Inclusief professionele flightcase! Je mag het geheel hebben voor 2000 euro.

Vriendelijke groeten,

stef
+32498/617168
stefanpotiau@hotmail.com

Attachments

• IMG_0037.jpg
    IMG_0037.jpg
    99,7 KB · Bekeken: 64
  • IMG_0038.jpg
    IMG_0038.jpg
    122,6 KB · Bekeken: 58
  • IMG_0039.jpg