Hoi enige tijd geleden heb ik een acces virus c gekocht en een tascam us geluidskaart.Nu wil ik heel het zooitje aansluiten en gebruiken in fl studio maar ik krijg het maar niet voor elkaar ja ik weet het noob hoor ik sommige al denken
.Ik heb alles als volgt aangesloten.
-midi in virus naar midi out tascam en andersom.
-In fl studio output tascam geselecteerd en in input novation remote sl geselecteerd en port nummer meegegeven ik krijg wel signaal binnen via de virus midi in en als ik op de novation speel midi out signaal binnen maar geen geluid!!!Het kan zijn dat ik het toch nog niet goed heb aangesloten dus hoop ik door hier te reageren de feedback te krijgen die ik nodig heb om het eindelijk is werkend te krijgen.
Ik wacht jullie reacties maar rustig af alvast bedankt in ieder geval.
Gegroet Frank

.Ik heb alles als volgt aangesloten.-midi in virus naar midi out tascam en andersom.
-In fl studio output tascam geselecteerd en in input novation remote sl geselecteerd en port nummer meegegeven ik krijg wel signaal binnen via de virus midi in en als ik op de novation speel midi out signaal binnen maar geen geluid!!!Het kan zijn dat ik het toch nog niet goed heb aangesloten dus hoop ik door hier te reageren de feedback te krijgen die ik nodig heb om het eindelijk is werkend te krijgen.
Ik wacht jullie reacties maar rustig af alvast bedankt in ieder geval.
Gegroet Frank