Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het nieuwe album Vintage Linear A wordt op een speciale manier opgenomen. Eerst speel ik meerdere partijen in op de Yamaha PSS790 Work Station (heeft een studio met meerdere sporen aan boord). Daarna speel ik de partijen af en speel ik live er extra sounds bij op de Yamaha HE8 en Yamaha PSS570. De eindmix wordt gedaan op de Magix Studio 2007XXL.

De opnamens beginnen ergens in juni.

Phochos

Naast Linear Vintage A komt een tweede erbij uit in juni, Linear Vintage B (zo.........dat is verrassend)!!

Er komen zowel nieuwe stukken op als beste stukken van de laatste tijd die op de kutthread zijn verschenen.

Phochos

heb je de HD nog kunnen recoveren dan?

Nee, die is definitief verloren. Bestanden op de schijf zijn ook op een of andere manier door elkaar heen gegaan, dus er valt niets meer te recoveren.

Phochos

De nummers Face by Face en It's War In My Head zijn de vervallen (en zoekgeraakte) nummers die niet terugkeren op het album Two Faces, hiervoor komen twee nieuwere nummers.

Phochos

Gisteren is nog een laatste poging ondernomen door mijn broer om de harde schijf uit de oude computer op te starten, maar deze is nu echt definitief kaduuk. Dus ben ik bezig om nieuwe stukken te componeren voor het album Two Faces.

Phochos

Ook de S.E.T.I.-Project deel 3 is gecancelled vanwege de muziekstukken die erop stonden, verloren gegaan op de kapotte harde schijf.

Phochos

Binnenkort ga ik werken aan een nieuw project geheel gemaakt op de Juno G van Roland die binnenkort gaat binnenkomen in de studio. Voorlopig huur ik de bak voor een half jaar, daarna ga ik hem aanschaffen.

Phochos

Voorlopig huur ik de bak voor een half jaar, daarna ga ik hem aanschaffen.
je kan beter in die tijd dat je hem huurt goed uitwonen en daarna laten voor wat het is ipv kopen en na een maandje of 2 weer gaan verkopen...
en daarbij had je nog niet zo lang geleden het plan om volledig op software over te gaan...
maar enfin :D

je kan beter in die tijd dat je hem huurt goed uitwonen en daarna laten voor wat het is ipv kopen en na een maandje of 2 weer gaan verkopen...
en daarbij had je nog niet zo lang geleden het plan om volledig op software over te gaan...
maar enfin :D

Denk het niet, 6. Heb hem al een keertje gehad en moest hem toen wegdoen vanwege de toenmalige financiële perikelen. Wil hem al een tijdje weer hebben, dus daarom eerst een tijdje huren, flink uitproberen en als ik er helemaal achter ben, dan aanschaffen.

Phochos

P.S. Voordeel van de Juno G is de 16 sporen sequencer en de 4 sporen audio-reocrder erin. En natuurlijk de vele geluiden uit de Fantom.

het model dat je nu huurt if een gloed nieuwe?

Ja, gewoon een geheel nieuwe, is een speciale regeling, je kunt hem voor een half jaar of een jaar huren voor 25 euro per maand en dan na een jaar de rest betalen.

Phochos

Ja, gewoon een geheel nieuwe, is een speciale regeling, je kunt hem voor een half jaar of een jaar huren voor 25 euro per maand en dan na een jaar de rest betalen.
:?

de rest na een (half) jaar? ...dus het is eigenlijk geen nieuwe? of...
huur je een 2e handsje zodat je voor een nieuwe uiteindelijk minder hoeft te dokken?
of is het eigenlijk gewoon een lease koop? (je moet hem verplicht aanschaffen aan het einde van de rit dus)

:?

de rest na een (half) jaar? ...dus het is eigenlijk geen nieuwe? of...
huur je een 2e handsje zodat je voor een nieuwe uiteindelijk minder hoeft te dokken?
of is het eigenlijk gewoon een lease koop? (je moet hem verplicht aanschaffen aan het einde van de rit dus)

Ja, 6, dat laatste is het geval. Dus eerst een half of heel jaar leasen voor 25 euro per maand (twee jaar huur kan ook zonder bijkomende rente). Na het jaar of twee jaar kun je hem voor het restbedrag kopen of nogmaals leasen, maar dan komt er rente bij.

Phochos

En het is dus gewoon een spiksplinternieuwe.

En het is dus gewoon een spiksplinternieuwe.
waar je zelf al een jaar of 2 op hebt zitten spelen dus... (da's dus niet huren)
in principe is dit dus gewoon weer lenen... en wat nu als je weer financiële perikelen op je weg krijgt?

je kan ook gewoon wachten tot je het geld bij elkaar hebt en hem dan (echt nieuw) kopen,
dan ben je vast en zeker ook nog goedkoper uit want tegen die tijd zal de prijs wel weer wat gezakt zijn..

het op de pof kopen van dingen is nu pcies waarom alles naar de klote gaat...
maar enfin...

Laatst gewijzigd:
je kan ook gewoon wachten tot je het geld bij elkaar hebt en hem dan (echt nieuw) kopen,
dan ben je vast en zeker ook nog goedkoper uit want tegen die tijd zal de prijs wel weer wat gezakt zijn..
met een nieuw prijs nu van ~ 1k, blijft er na 24 maanden a 25 euri nog ~ 400,- over, maar als de nieuwwaarde dan lager is dan 600 betaal je uiteindelijk dus te veel (maar heb je er wel 2 jaar van kunnen genieten).

met een nieuw prijs nu van ~ 1k, blijft er na 24 maanden a 25 euri nog ~ 400,- over, maar als de nieuwwaarde dan lager is dan 600 betaal je uiteindelijk dus te veel (maar heb je er wel 2 jaar van kunnen genieten).

Daar doen we het dus ook voor. Het is trouwens de JUNO Gi versie, dus de laatste versie. En ik krijg hem a.s. maandag over een week, dus nog even wachten.

Phochos

puur als rekensommetje leuk ende verder niets mis mee... maar toch, het blijft gewoon beter om geld te hebben alvorens je iets aanschaft... lenen = slaaf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back