Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
puur als rekensommetje leuk ende verder niets mis mee... maar toch, het blijft gewoon beter om geld te hebben alvorens je iets aanschaft... lenen = slaaf

In principe is dit geen leen, want ik betaal 25 euro per maand voor het eerste jaar en daarna gewoon het openstaande bedrag. Dus het is gewoon een aankoop, alleen met uitgestelde betaling. Zeg maar zoiets als ze ook met autos tegenwoordig doen, de helft nu en de helft in 2013 bijv.

Maar ik ben heel blij dat ik de JUNO G in de studio krijg.

raar, de pagina telling in deze draad gaat bij mij tot 9, maar ik kan maar tot 8 bekijken (de 9 link werkt dus niet)

[edit] en hij geeft aan dat er 163 berichten zijn (incl. deze), terwijl dit bericht # 161 is...

In principe is dit geen leen, want ik betaal 25 euro per maand voor het eerste jaar en daarna gewoon het openstaande bedrag. Dus het is gewoon een aankoop, alleen met uitgestelde betaling. Zeg maar zoiets als ze ook met autos tegenwoordig doen, de helft nu en de helft in 2013 bijv.

Maar ik ben heel blij dat ik de JUNO G in de studio krijg.

Maar mag je ook elk moment gewoon opzeggen. BV na een maand?

raar, de pagina telling in deze draad gaat bij mij tot 9, maar ik kan maar tot 8 bekijken (de 9 link werkt dus niet)
viel mij ook op idd, ik zag het getal van page 9 staan maar kwam bovenaan uit op page 8...
Maar mag je ook elk moment gewoon opzeggen. BV na een maand?
dat zal wel niet toch? anders moeten ze (de zaak) de bak als 2e hands slijten toch...?
In principe is dit geen leen, want ik betaal 25 euro per maand voor het eerste jaar en daarna gewoon het openstaande bedrag.
als je een beoogd object nog niet volledig kunt financieren maar al wel in je bezit hebt dan is dat in mijn ogen hetzelfde als lenen...
(tenzij je hem toch gewoon huurt... maar dan is ie vast weer niet gloednieuw)

viel mij ook op idd, ik zag het getal van page 9 staan maar kwam bovenaan uit op page 8...

dat zal wel niet toch? anders moeten ze (de zaak) de bak als 2e hands slijten toch...?

als je een beoogd object nog niet volledig kunt financieren maar al wel in je bezit hebt dan is dat in mijn ogen hetzelfde als lenen...
(tenzij je hem toch gewoon huurt... maar dan is ie vast weer niet gloednieuw)

Kunnen lang discussiëren, 6, maar het belangrijkste is dat ik hem binnenkort heb.:D

heb begrepen dat het de ultieme kutnummerbak is, dus we gaan wel uberkutnummers van je verwachten :D

als het daarmee niet lukt, dan lukt het nergens mee:D

:koffie:

...dat zal wel niet toch? anders moeten ze (de zaak) de bak als 2e hands slijten toch...?

Dat lijtk mj ook, maar dan is in ieder geval de constructie duidelijk. Net als een auto kopen nu de helft betalen en over een jaar de andere helft. Rente vrij...maar als je het niet kunt betalen over een jaar dan betaal je in ene 11 procent rente...maar goed laten we het weer over synth's hebben ;)

laten we het er dan maar bij laten, succes met je synth!

Dank je 6, zal wel lukken. En ga er zeker goede kutnummers mee maken.

Phochos

en wanneer denk je 'goede' kutnummers er mee te kunnen maken? d.w.z.: wanneer is 'ie geheel afbetaald?

Zodra ik hem binnen heb ga ik behoorlijke kuntnumers ermee maken.

en wanneer denk je 'goede' kutnummers er mee te kunnen maken? d.w.z.: wanneer is 'ie geheel afbetaald?
kweenie maar volgens mij kan je met een PSS keyboard veel kuttere nummers maken maar enfin :D

Daar kan ik binnenkort denkelijk ook wel kutnummers mee maken, momenteel nogal druk met andere dingen en nogal vermoeid iedere dag, dus even weinig zin en tijd om kutnummers te maken.

Laatste bericht:

De JUNO Gi krijg ik halverwege volgende week binnen, dan kan ik beginnen met de kutnummers op dit apparaat.

Ga met alleen de JUNO Gi opnieuw de derde The S.E.T.I-Project, The Search For Poly800 opnemen. Als er mensen zijn die weer mee willen doen, dan hoor ik dat.
De vorige poging van de derde SETI is gecancelled omdat ik meerdere composities ben kwijtgeraakt doordat dat mijn oude computer z'n harde schijf crashte en niet meer te maken bleek.

Phochos

Ha Jos,

heb je die oude harddisk nog ergens liggen (de schijnbaar overleden versie, dus) ?
Ik wil met liefde er naar kijken of er nog iets uit te peuren is.
Zou toch wel zo fijn zijn.
Ben wel vaker geslaagd waar anderen 'faalden' :-)

Peter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back