SCI SixTrak

Status
Please reply by conversation.
Yep die had ik ook al gezien....gaat alleen budgetair voor mij niet lukken....ik zat te denken aan 300 a 350 voor een Six....die Multi is ff wat duurder...kan Leo natuurlijk wel ff benaderen.

je bent niet de eenige. ben al langer op zoek, best moelijk er eentje te vinden binnen nederland.

het blijft een zeer aparte bak met aparte mogelijkheden die je niet vaak ziet op andere synths...
het mooie is ook wel dat ie maar liefst 3 envelopes heeft, voor OSC, VCF en VCA...
en dat je 6 verschillende sounds tegelijkertijd kan spelen en/of stapelen en dat ook nog middels verschillende midikanalen...
je kan dus een modderdik monofoon geluid maken van 6 verschillende sounds :koffie:

het blijft een zeer aparte bak met aparte mogelijkheden die je niet vaak ziet op andere synths...
het mooie is ook wel dat ie maar liefst 3 envelopes heeft, voor OSC, VCF en VCA...
en dat je 6 verschillende sounds tegelijkertijd kan spelen en/of stapelen en dat ook nog middels verschillende midikanalen...
je kan dus een modderdik monofoon geluid maken van 6 verschillende sounds :koffie:

Is het ook....maar ja vind er maar s 1.....het geluid is ronduit apart te noemen....net ff minder aggresieve envelopes dan de pro one en net ff wat romiger, wolliger....iig zeer warm en toch punchie....me like..8~

lijkt me idd leuke mogelijkheden

..
maar toch klankwise zou t mekaar vast niet te erg rontlopen asje een ax60[samo o chips ] er naast zet
hebbie schuiven erby
350. te koop meestal

het is al jaren mijn meest gebruikte synth.
en idd, het lijkt wel of ze zeldzaam worden.
:mega:

iig net as de p600 best nog normaal geprijst ..gelukkig
350 sixtrak / 600 p600

zal vast wel meer worden komende jaren ..
sterk sc spul

nope ! once you got it
u dont want to part with it, never ever :)

en inderdaad
doe mij er ook nog maar een dom Maxje bij ofzo
SEQUENTIAL IS THE SHIT

Status
Please reply by conversation.
Back