[Techhouse]Dimane - Touch Me

Lekkere track. Een radio edit luisterd wel makkelijk weg... ;)
Kan nog wel wat compressie gebruiken als ik de waveform zo zie... wordt ie denk ik nog wat dikker van. :)

En hoe de vocaal gebruikt wordt vanaf 1 minuut vind ik een beetje kazig, maar dat is smaak :)

ok maar compressie over de gehele track ofzo? ja ik ben nogsteeds bezig met uitvogelen hoe dat nou werkt want de één zegt gooi nooit een compressor over je gehele track terwijl de ander dit juist wel weer doet...

heb je misschien een tip voor me wat ik dan zou moeten doen..

Ok hm ja dat deed ik eerst ook altijd maar dan zeggen ze weer dat je de dynamiek uit de track haalt. Maarja dat zal een kwestie van instellen zijn fan..

ligt natuurlijk aan het doel van de track: wil je dat het zo hard mogelijk uit de radio komt of wil je het als exclusieve track voor je dj set gebruiken? als je er echt knaken mee gaat verdienen ontkom je niet aan die loudness wars..

Ik zal het is proberen om een compressor minimaal over de track heen te zetten.

Leuk.. mooi gedaan.. Hij klinkt nog wel wat blikkerig soms.. maar ligt misschien aan soundcloud.. Of compressie idd..

Good job!

ik heb er even een multiband compressor overheen gegooit. het klinkt nou al wel wat beter:) heb alleen de break veranderd want moest mijn pc opnieuw installeren en kon de juiste sound niet meer vinden:P

Back