Vreemd(?) vraagje over vinyl persen

olafmol

[EXPANSIONS]
ok dan ff een misschien wat vreemd vraagje:

via via ben ik benaderd door iemand die voor een overleden vriend een LP wil laten persen. Deze jongen is helaas maar 29 jaar geworden en was een echte hardcore muziekfreak/verzamelaar met een gigantische collectie (exclusief) vinyl. Nou wil men graag een LP laten persen met de muziek die op de begrafenis is gespeeld en deze LP aan alle mensen die op de begrafenis zijn geweest uitdelen. Het moge duidelijk zijn dat het niet mogelijk is om de rechten van deze nummers te clearen, wordt volgens mij onbetaalbare business, als het al te achterhalen is van bepaalde nummers, dus er moet een andere manier gevonden worden. Wie weet waar je een kleine oplage (300 a 500 stuks) vinyl kan laten persen zonder dat mensen moeilijk gaan doen over de rechten van de nummers die erop staan..... die tent in tjechie misschien?

bvd! Olaf

waarom doen ze niet cd's ? d'r zijn een heleboel mensen die geen platenspeler hebben....

omdat hij een vinyl-fanaat was

Origineel geplaatst door dione
waarom doen ze niet cd's ? d'r zijn een heleboel mensen die geen platenspeler hebben....

dan snap je de symboliek niet van het gebaar vriend .. maarre, ik zou tjechie doen!

Back