Hallo!

ThomasMuis

Nieuwkomer
Hallo even voorstellen:)
Ik ben de Toetsenist van de Band: Seven Days of War
Wij zijn een Melodic death metal band, we zijn net begonnen en hebben verder nog niks opgenomen. Aangezien dit er wel aan gaat komen heb ik over veel apperatuur adviezen nodig :okdan:
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden:P
Even over mijn keyboard; ik beschik alleen nog maar over een
Casio WK-110 ik weet het het is echt een beginners keboardje ik wil daarom ook een keer een goed keyboard aanschaffen van duurdere prijsklasse :kroon: Aangezien ik nog niet weet welke ben ik hier eigelijk beland aangezien synthesizers toch meer kunnen dan keyboards (naar mijn mening) ik zat te denken aan de Roland VP-550 maar als u nog andere suggesties heeft Laat me maar horen:eureka::mega:

Hi en welkom,

Ik ken die VP550 eigenlijk niet echt maar het is volgens mij wel een heel specifiek ding. Dus de vragen waar het altijd mee begint: wat wil je er mee doen, wat voor soort geluiden wil je er mee maken, hoeveel mag ie kosten etc... Hoe meer inpt je geeft, des te beter het antwoord

grz
Quint

Weest welkom.
Volgens mij is die vp550 ook wel erg specifiek voor vocals ala vocoder achtige dingen.

ThomasMUIS he?!
cat-face.jpg

:D welkom hier!

Wat betreft je synth-search: om even heeel generaliserend te doen.. kijk eens voor een KORG uit de Triton-reeks. Deze worden veel gebruikt door metal-groepen en zijn echt niet meer zo duur.

Back