stem komt wat achter bij opname van vocals in ableton

beun_co

Stamgast
Hi, ik ben namelijk wat bezig aan het experimenteren met opname van vocals in ableton en dat lukt redelijk met wat leuke vst fx erop maar het enige wat dat ik nog merk is als ik mijn vocals opneem dat ik een beetje mijn stem hoor achterkomen? Kan mijn daar iemand bij helpen hoe ik dit kan oplossen om die vertraging weg te werken? Ik heb een screenshot in bijlage gestoken hoe ik hem nu ingesteld heb kwestie om de vertraging wat weg te werken.

Ik werk met een audiointerface >m-audio fasttrack pro

grtz dries

Attachments

• ScreenHunter_01 Jun. 20 14.53.jpg
    ScreenHunter_01 Jun. 20 14.53.jpg
    41,3 KB · Bekeken: 124
Ik zou de oplossing niet zoeken in je lattency maar in het verslepen van je audiofile.
Je input buffersize(of moet het de overall latetncy zijn?) is 1488 samples, dus als je het spoor van je stem 1488 samples naar links schuift is in theorie je probleem verholpen;)

Hey Mokum

dikke merci hoor > lukt perfect > asio fixed it

grtz funky drizzle

Ik zou de oplossing niet zoeken in je lattency maar in het verslepen van je audiofile.
Je input buffersize(of moet het de overall latetncy zijn?) is 1488 samples, dus als je het spoor van je stem 1488 samples naar links schuift is in theorie je probleem verholpen;)

Dat werkt uiteraard wel, maar is wat omslachtig als je t met een ASIO driver kan verhelpen natuulk :)

Dat werkt uiteraard wel, maar is wat omslachtig als je t met een ASIO driver kan verhelpen natuulk :)

dat is waar, maar je moet ook van meerdere markten thuis zijn :W

Back