Te koop
Revox A77
Vintage bandrecorder uit 1967!
De houten kast er omheen is niet zo mooi meer, maar verder is 't een plaatje om te zien!
Ik heb hem gekocht van een ouwe zendpiraat die hem helemaal heeft geserviced. Alles werkt dus, tape draait geruisloos, VU metertjes werken. Heerlijk old school! 
Ik heb er helaas geen tijd en ruimte voor. Inclusief originele aluminium Revox spoelen, tape en cassettehouders.
€150,-
---------
Roland MC-202
Klassieke Roland basjes a la SH-101! Met de sequencer maak je in een handomdraai 303 achtige bassloopjes.
Ziet er nog helemaal mooi uit en werkt perfect!
Inclusief originele manual (die wel een beetje brak is) en datacassette.
€400,-
---------
Vanwege aankoop andere spullen f geen ruil maar harde valuta.
Kijken en testen +
kan in Haarlem
De Revox kan niet verstuurd worden vanwege het gewicht. De 202 kan met pakketpost bij u thuis bezorgd worden.
Revox A77
Vintage bandrecorder uit 1967!
De houten kast er omheen is niet zo mooi meer, maar verder is 't een plaatje om te zien!
Ik heb hem gekocht van een ouwe zendpiraat die hem helemaal heeft geserviced. Alles werkt dus, tape draait geruisloos, VU metertjes werken. Heerlijk old school! 
Ik heb er helaas geen tijd en ruimte voor. Inclusief originele aluminium Revox spoelen, tape en cassettehouders.
€150,-
---------
Roland MC-202
Klassieke Roland basjes a la SH-101! Met de sequencer maak je in een handomdraai 303 achtige bassloopjes.
Ziet er nog helemaal mooi uit en werkt perfect!
Inclusief originele manual (die wel een beetje brak is) en datacassette.
€400,-
---------
Vanwege aankoop andere spullen f geen ruil maar harde valuta.
Kijken en testen +
kan in Haarlem De Revox kan niet verstuurd worden vanwege het gewicht. De 202 kan met pakketpost bij u thuis bezorgd worden.