• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MC-202

Hooihuis

Acta est fabula
Wegens te veel spullen en te weinig tijd gaat mijn Roland MC-202 de deur uit. Deze komt met voeding en gekopieerde manual.

Deze 202 is niet perfect en daarom enkele opmerkingen, te beginnen met de belangrijkste:

-de volumeschuif van de square/pulsewave in de sourcemixer is defect. De squarewave is wel te gebruiken, maar op dit moment is er alleen te kiezen tussen 100% aan of helemaal uit en dat is natuurlijk niet zoals het hoort (ook al vind ik deze beperking zelf best meevallen in de praktijk). Ik was van plan een schuif te bestellen en te laten plaatsen, maar omdat ik hem toch wegdoe zie ik daar van af. De schuif is nog wel te bestellen; zie link hieronder

-klepje batterijhouder ontbreekt (is ook nog aan te komen)

-er zitten wat krassen op de kast nabij het logo. Omdat deze krassen niet anders van kleur zijn vind ik het zelf niet heel storend (het valt eigenlijk minder op dan de derde foto doet vermoeden), maar als je een mint 202 wil dan moet je deze dus laten gaan

-de vorige eigenaar heeft er blauwe ledjes in laten zetten (niet belangrijk verder, maar ik meld het even)

Voor de rest werkt deze bak gewoon zoals het hoort. Misschien hier en daar een krakend potmetertje, maar dat komt omdat ik hem vrijwel niet heb gebruikt en dat zal snel over zijn.

Link naar een van de adressen voor spare parts: https://syntaur.com/roland_mc.html

Vanwege de opmerkingen hierboven gaat deze MC-202 weg voor 600,-. Hij is uit te proberen en af te halen in Alkmaar.

Attachments

• 20180101_154316.jpg
    20180101_154316.jpg
    71,1 KB · Bekeken: 174
  • 20180101_154358.jpg
    20180101_154358.jpg
    70,2 KB · Bekeken: 139
  • 20180101_154425.jpg
    20180101_154425.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 140
Er was interesse maar het is helaas niet gelukt om een een afspraak te maken…ik hoor in ieder geval niets meer van de persoon in kwestie. Vandaar weer terug in de verkoop :)

Back