• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te ruil]Machinedrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jena_mu6

Ouwe rot
Ja.................heb besloten hem toch weg te doen.......

Heb al een aantal verkoop/ruil aanbiedingen gehad maar eigenlijk wil ik hem het liefst ruilen voor een RS7000.
Ik wil er wel wat bijleggen(als er wat extra's bij die RS zit)

Dus......let me know

hahaha daar gaan we weeer :D

Die MD toch!

Re: ruilen

Re: ruilen

Origineel geplaatst door Skycat
Hello,

Wil je hem niet ruilen voor een Oberheim OB12 ?

doe eens een gooi? wat denk je??

Re: Re: ruilen

Re: Re: ruilen

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
doe eens een gooi? wat denk je??

dat doet die!!!!

Origineel geplaatst door STicKX
hazes wil er 1...

hmmmz, ow, alleen voor een rs7000? =(

STicKX=sympathiek! Had 'm al gemaild en helaas....alleen voor een rs700000000000000000 =(

Origineel geplaatst door Jena_mu6
OB 12 niet echt nee..............

Een Nord Modular toetsen.....zou niet gek zijn......

en er zijn nog wel wat analoge dingetjes die me over zouden kunnen halen, maar voorkeur gaat toch naar rs7000

owkay hier staat een modular te koop. Als ik nu je machinedrum overneem voor dat bedrag, kun jij een modular kopen en heb ik een MD :D iedereen blij toch? Of moet ik eerst die modular kopen en dan naar jou gaan om te ruilen....je zegt het maar hoor.;)

waarom! waarom! waarom??

waarom! waarom! waarom??

waarom wil je eigenlijk van je md af??
is toch een vette bak?? en zolang is tie nog niet uit!!!
ik doe er een moord voor (figuurlijk uiteraard!!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back