sequencer

weet ik maar ...
zoals eerder hier gezegd, ik moet mij er idd serieus in verdiepen, is trouwens wel beetje het probleem, ik ben te weinig bezig met het in-depth leren werken met mijn bakken... .

Maar geef je hier dan niet een beetje de kern van het probleem aan? Ook een 'ideale' sequencer zal je even moeten leren kennen natuurlijk :)

Nadeel van de jx3p is ook dat je niet zomaar terug kan naar een step die je wilt corrigeren, je kunt wel terug maar dan is alles gewist vanaf het punt dat je wilde corrigeren.

Welnu, als je alles gewoon in 1 keer goed invoert hoeft dat geen probleem te zijn natuurlijk :P
Niet iedereen is zo goed als ik, bij mij lukt het altijd in 1 keer... }:|

Nadeel van de jx3p is ook dat je niet zomaar terug kan naar een step die je wilt corrigeren, je kunt wel terug maar dan is alles gewist vanaf het punt dat je wilde corrigeren.
mja, als het gaat om overzichtelijkheid dan is een software seq. het meest optimaal...

de seq van de jx3p is gewoon een grappig extraatje maar zeker niet voor allerhande complexe sequences,
eerder een soort arpeggiator alternatiefje...
Niet iedereen is zo goed als ik, bij mij lukt het altijd in 1 keer... }:|
ligt eraan hoe complex je seq is, als je alleen nootjes van steeds pcies 1 step lang in klopt is het kinderspiel...

de seq in dit nummer is ook jx3p

Back