MPC2000XL 550 pleuro's

Mostatic

Just Dope Music Baby!
AKAI MPC2000XL + ZIP Drive
Prijs: € 550
Beschrijving: Bekende drumcomputer/sampler/sequencer. Niet excessief gebruikt. Inclusief Externe ZIP drive en handleiding. Afhalen in Delft of bezorging onder rembourse (kosten dan in overleg).

op MP.

Ik heb al gereageerd. De verkoper heeft meerdere reacties gehad en nu gaat de prijs omhoog. Hoe veel omhoog is nog niet duidelijk. Je zou natuurlijk 'n soort 'buy it now' bod kunnen doen maar dan zit je denk ik niet ver meer onder de gangbare prijs voor 'n MPC.

ik denk dat hij weg gaat aan de hoogste bieder. want 550 is wel heel erg laag voor een XL met zip. maar goed je weet maar nooit.

ik heb iedergeval een mpc2000 waar een nieuw display ingezet wordt en daarvoor wil iemand al 750 voor geven(maar ruil hem liever tegen....=).) oke hij heeft dat een nieuw display en het 8 outputboard. maar 550 :confused:.

ik zou als iemand intresse heeft gelijk mailen en zeggen dat je hem vanavond nog op haalt, toch.

Origineel geplaatst door lo-fi
Ik heb al gereageerd. De verkoper heeft meerdere reacties gehad en nu gaat de prijs omhoog. Hoe veel omhoog is nog niet duidelijk. Je zou natuurlijk 'n soort 'buy it now' bod kunnen doen maar dan zit je denk ik niet ver meer onder de gangbare prijs voor 'n MPC.

dito... de adverteerder mailde terug met als antwoord dat je op MP moet bieden.
Voor die 550 hoefde hij hem niet eens in te pakken ;)

Belachelijk laaag... Staat er volgens mij ook nog eentje tussen voor 725 en dat vind ik al absurd wienig! Let alleen wel of het een MPC2000 is of MPC2000XL.

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
Staat er volgens mij ook nog eentje tussen voor 725 en dat vind ik al absurd wienig!

En die gozer reageerd dus helemaal niet...

:Z

550 euro is zeker goedkoop, ik zou bijna denken dat er oets niet helemaal 100% aan is...of hij is zo slim om deze prijs te doen zodat hij veel reacties krijgt de prijs dus natuurlijk omhoog gaat en hij een "groot potentiele klanten bestand" er aan overhoud en hij altijd nog iemand kan checke ervoor!

Origineel geplaatst door bass-molecules
reageerd is toch met een D, of heb ik op school niet goed me best gedaan :r

*nederlandse les modus aan*

helaas, het is met een -t- :)
voltooid deelwoord is wel met een -d- (gereageerd)
hij/zij/jij + werkwoord is altijd met een -t- of met - dt- (in de tegenwoordige tijd dan)

Zie ook: http://www.taalthuis.com/nl/schrijftips.htm

*nederlandse les modus uit*

wat je toch al niet leert op zo'n inburgeringscursus ;)

Back