Haai mensen!

Rxke

Stamgast
Dag mensen...

Net als mede-nieuw lid Grumblr lurkte ik hier ook al enige tijd én ben ik een prille veertiger die het muziek maken een tijdje vaarwel had gezegd... En het dus nu opnieuw omarm.

Ik omschrijf mij meestal als een niét-muzikant die eerder geluid produceert dan muziek :P Het was voor mij dan ook een hele openbaring om (lang geleden) Hafler Trio plaat te horen waarop geen enkele melodie te horen was. Besefte ik eindelijk dat ik niet de enige gek was die rondliep, ha!

Heb in mijn jeugd ook in een paar 'normale' (lees: rock, funk, noise) bandjes gespeeld (nouja, gespeeld, zie boven...) , als (semi-industrial) metaalpercussionist en live sample-en-geluidseffecten-man (nouja, een betere beschrijving heb ik niet zo direct)

Ik had best wel een leuke verzameling synths en aanverwante, maar heb die één na één moeten verkopen =( wegens nogal ernstige geldproblemen. Als ik zie voor hoeveel die dingen nu gaan, heb ik soms zin om met m'n kop héééél hard tegen een muur te rammen... :stupid

Soit, tien jaar later heb ik een leuke job én een beetje geld om weer langzaam geluidsproducerende dingetjes aan te schaffen, ikke héél blij :okdan:

En toen botste ik op het Synthforum, en dacht bij het lezen: 'best wel leuke discussies,' dus heb ik me maar geregistreerd :)

Welkom Rikske!

welkom.

Kijk dan ook zeker op de marktplaats, staan vaak erg leuke machines op.

Ik omschrijf mij meestal als een niét-muzikant die eerder geluid produceert dan muziek (...) Heb in mijn jeugd ook in een paar 'normale' (lees: rock, funk, noise) bandjes gespeeld (nouja, gespeeld, zie boven...) , als (semi-industrial) metaalpercussionist en live sample-en-geluidseffecten-man (nouja, een betere beschrijving heb ik niet zo direct).
Noem jezelf 'geluidskunstenaar', dan kun je er meer geld voor krijgen, en misschien zelfs subsidie. 8)

Bedankt voor het welkom, mensen!

welkom.

Kijk dan ook zeker op de marktplaats, staan vaak erg leuke machines op.

Heb ik al gedaan... én al iets (kleins) gekocht! :D Aiaiai, dit wordt gevaarlijk voor de bankrekening

Laatst gewijzigd:
Windows-XP-welcome-screen.gif

Back