• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

midi rommel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dione

hardkoor
te koop :

Leem md80 midi expander,2 x midi in,8 x midi out (thru) : 10 euro ( zonder adapter..)

Philip rees v10 midi thru unit,1 x midi in,10 x midi out (thru) : 15 euro

Steiberg usb midikastje,2 x midi in,2 x midi out,via usb : 20 euro

Ik lus die Philip Rees wel.

Waarom zette je dat er dan niet in je post erbij. Ik kon het spreekwoordelijk niet ruiken.

Heb jij hem al gekocht of moet ik meer bieden? :duivels:

En die Leem?

Mag ik jullie feliciteren met deze wonderschone aankopen?

Gefeliciteerd! :)

Origineel geplaatst door fuse
Mag ik jullie feliciteren met deze wonderschone aankopen?

Gefeliciteerd! :)

Eh, beetje voorbarig. We hebben nog niks en bovendien hadden we nog geen ja gezegd! :smeris:

Gister om 19:26 heb ik met een pbtje op de philip rees gereageerd, ik neem aan dat het nu tegen opbod gaat? :D
Maar okay, het is dus PB-en en posten in de thread voor de duidelijkheid daar zal ik rekening mee houden volgende keer :):):)

We zien wel, maar ook ik heb nog geen reactie...

-C-

(anders delen we die rees in 3? elk 3.3 outputs en dan moeten we maar een bezoekregeling treffen voor de input...)

Wie het eerst komt wie het eerst maalt, wat mij betreft. Ik ga zeker niet overbieden, maar ik wist niet waar jullie op boden en ik heb nog een 1 naar veul midi ding nodig, vandaar dat ik reageerde. Als jullie hem al willen dan ben ik te laat en moet ik maar een keertje iets anders zoeken. Simpel.

Origineel geplaatst door C738
Gister om 19:26 heb ik met een pbtje op de philip rees gereageerd, ik neem aan dat het nu tegen opbod gaat? :D
Maar okay, het is dus PB-en en posten in de thread voor de duidelijkheid daar zal ik rekening mee houden volgende keer

Pfff... mijn reactie dateert van 19:24 en gezien mijn "handelsgeest" - zie thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=12304&perpage=20&pagenumber=10 - zou ik dus moeten gaan bieden, maar ik denk dat ik me toch aansluit bij Jeroen met het principe "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"

En anders: aan 3.3 midi-thru uitgangen heb ik op zich ook al veel! ;)

bedankt voor alle reakties.....ik stuur het liever niet op ( is iets teveel moeite voor die kleine bedragen )
ik woon in Lelystad,daar kun je het komen halen....

als je nog interresse hebt,stuur dan een mailtje naar : dione@chello.nl

p.s.: ik wou al eerder reageren,maar er waren wat problemen met de internet verbinding geloof ik...

Laat maar wieberen dan. Ik heb geen vervoer en geen zin om met het openbaar vervoer te komen. Beetje flauw...

het inpakken en opsturen kost me meer tijd als wat het oplevert.....:confused:

Dat is IMO gewoon onzin. Ik betaal de verzendkosten. Hoef je enkel dat ding met een paar krantenproppen in een doos te mieteren en er een pakketzegel op te plakken.

Als je m'n pb leest, dan zie je dat gelijk gezegd heb dat ik de verzendkosten wil betalen...

de philip rees v10 is zo goed als weg...

Origineel geplaatst door n0_key
Dat is IMO gewoon onzin. Ik betaal de verzendkosten. Hoef je enkel dat ding met een paar krantenproppen in een doos te mieteren en er een pakketzegel op te plakken.

Als je m'n pb leest, dan zie je dat gelijk gezegd heb dat ik de verzendkosten wil betalen...

er hebben nog 3 gereageerd,eerder als jou....ik w8 ff af...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back