Idee om Soundcloud code te embedden

Noubijmijniet.jpg

Nou ik heb m niet.
Anders had ik deze vraag niet gesteld hoor.
Ik zie het al...
Firefox heeft m wel, maar Chrome dus niet.
Kan dat dan niet gefixed worden?

Jep, bij Firefox (3.6.13) nu ook :)

tnx

hmm, het kan aan mij liggen, maar in plaats van mijn track toont de souncloud player de melding dat de track 'currently not available' is. ik heb toch echt de code ingeplakt die de 'share' knop van de soundlouc player genereert, en de track is ook nog eens vrij toegankelijk. ??? Ik zie dit echter bij meer players op het forum hier gebeuren?!

'currently not available' is.
je website ook trouwens...
je MOET de http link gebruiken, niet de EMBED code...
idd, ga naar de page op de soundcloud site waar de track echt staat en copieer dan de link uit de address bar...

Goed, mijn website doet het prima, zeker nu die zonder spelfout in mijn ondertekening staat (dank dat je mij er op wees), en ik zal dan de link invoeren i.p.v de code. Dank!
(is het overigens niet handig om in het tooltipje van de soundcloudknop te melden dat de link moet worden gebruikt? Het zal er wel aan liggen dat ik dommer ben dan de gemiddelde gebruiker hier ofzo, maar ik begrijp niet waarom er moeite wordt gestoken in zo'n op zichzelf mooie forum functie, en er vervolgens een tooltip tekstje op wordt geplakt waarin niet duidelijk wordt gemaakt hoe die functie precies werkt.)

Even geleden een Soundcloud group voor synthforum geopend. Ik vraag me het volgende af:
1. Is interactie over tracks middels het Soundcloud format een meerwaarde voor synthforum leden?
2. Indien er implementatie van eene Soundcloud widget in de Synthforum werkomgeving zou plaatsvinden, hoe zien jullie dit qua functioneel gebruik?

n.b. het feit dat ik op persoonlijke titel deze vraag stel is geen garantie dat dit in de toekomst ook uitgevoerd wordt.

Alvast bedankt voor de gewaardeerde reactie, bijvoorkeur tenminste 2 volzinnen lang.

ok - topic im totall in 4 it!!

via de embed codes kan je ook alternatieve players delen, werkt een stuk makkelijker

Back