jx3p midi kitje

Status
Please reply by conversation.
niet verkeerd idd, zeker met een pg200.

elke jx3p zou verplicht een kitje moeten hebben.
er zou een jx3p politie moeten zijn die dit gaat controleren en beboeten als dit niet zo mocht zijn8~

het solderen was best een bitch en heb er vrij lang over gedaan ook maar het werkt wel :)
solderen op het pcb board zelf liet vaak los, dat was echt ruk. mijn cpu heeft ook geen socket dus dat draadje solderen van de nieuwe firmware naar cpu was ook priegelwerk.
ik ben vaak erg voorzichtig en wil het graag perfect doen.
maar!!! supervet!!! thanx organix!

Gefeliciteerd met de upgrade! je zal zien dat je 3P nog veel bruikbaarder is geworden! Om ervoor te zorgen dat hij ook naar Velocity luistert moet je hem wel elke keer dat je hem aanzet handmatig in die modus zetten, door TAPE - 7 (vasthouden) - TAPE in te drukken. Je kan daarna het keyboard van de 3P zelf niet meer spelen, maar hij wordt er zo veel expressiever door.
Wat betreft dat loslaten van de soldeer: heb je het te solderen oppervlak wel helemaal goed afgekrabd en daarna schoongemaakt met een ontvettend middel? Lijkt me nl. nogal rot als die verbindingen alsnog loslaten terwijl je hem aan hebt staan...

ik heb het goed afgekrabt inderdaad alleen geen ontvettend middel, is een goede nu je het zegt. maar ik heb het voor het inzetten allemaal nog eens extra gechecked en ze bleven wel zitten. op goed geluk dus een beetje maar anders doe ik het opnieuw mocht het nodig zijn.
maar wel tof hoor die kit, respect voor de ontwikkelaar.

Status
Please reply by conversation.
Back