[Eindhoven]11,12 en 13 april zou er iets in Eindhoven te doen zijn.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Er zou dit weekend het een en ander te doen zijn in Eindhoven.
Weet iemand hier iets meer van?

PB me aub dan eventjes. Ik heb wel zin in BOEM, BOEM, BOEM!

shit..

neen, teKno!

Ach nou ja ben ik maandag ook weer een keer lekker fit & actief op mijn werk 8)

Hmmmmm, Tekno + :smeris: ..... Daar heb ik NOG wat littekens van.. => okee, van de :smeris: Hond(en) dan..
Geloooooof me nu maar: IN E'hoov is 't vrijwel niet meer te doen (lees: leuk) om een "minder legaal" feesje te houden.. Ergens binnen, waar echt NIEMAND kan gaan zeiken uitgesloten, maar verder.. (vaak zat geprobeerd..)
Maar goed, wij niet waagt.. ;)
En in Perron55 was het OOK leuk de 11e.. :D

ik heb gehoord gisteren dat het 3 weken uitgesteld is

zoidcity>>> uuuhm denk dat het eerder andersom is, die locatie is al 2 jaar lang het terrein van de minder legale feesten en dat het een keer op laste van de politie niet door gaat is een uitzondering eigenlijk in eindhoven, wil niet zeggen dat het vaker foutloopt, maar vergeleken met andere tekno steden hebben we het niet eens zo slecht hiero ehehe

ALLEEN op Welschap, de tunnels e.d. worden altijd met straffe hand leeggeknuppeld. Of het moet om plaatsen als Burgers, Stroomhuisje en dergelijke gaan.

Origineel geplaatst door bikkel
ALLEEN op Welschap, de tunnels e.d. worden altijd met straffe hand leeggeknuppeld. Of het moet om plaatsen als Burgers, Stroomhuisje en dergelijke gaan.

jaa oke dat klopt dan ook wel weer

Idd.. I rest my case.. :)

Origineel geplaatst door Hover
Als ik dat hier zo lees dan lijkt het wel of Eindhoven zo'n beetje The Bronx van Nederlands is :D

Eindhoven lijkt een saaie kutstad....daarom 'gebeurt' er misschien ook zoveel....

Wel echt een aanrader voor je koninginnedag!

Eindhoven lijkt een saaie kutstad....daarom 'gebeurt' er misschien ook zoveel....

Alvast bedankt voor de tip, binnenkort kan ik als Belg ook Koninginnedag meemaken :D

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
En in Perron55 was het OOK leuk de 11e.. :D

Ah.. dat was jij dus.. hehe.. ;)

het was idd eens anders....

zodiac,tunnelfeesten berekuil,strijp,effenaar ,le beat,samplism, en de kapel(begin 90) enzz..

erg jammer

Back