leslie combo preamp voor leslie 122 gezocht

Status
Please reply by conversation.

raoul

Stamgast
wie heeft er een die hem wil verkopen voor een goeie prijs?
ik hoor het graag.
groet
raoul.

Welke zoek je dan, dat zijn er namelijk maar een paar, en zijn allemaal vrij duur...

Hamptone LPRE3
VintageVibe had er eentje maar zijn ermee opgehouden volgens mij
Trek II UC-1A
en die Speakeasyvintagemusic zooi...

dan ben je er wel zo'n beetje

En je 760 dan? Heb je geupgrade?

Tja, nieuw zijn ze allemaal vrij duur,
ik kon voor een mooie prijs een 22H kopen (misschien heb je hem wel gezien op marktplaats)
Een nadeel, had ik nog niet aan gedacht, dat je er wel een speciale kit voor nodig hebt in de familie van de leslie 122 :(
Dus of ik moet die vinden, of ik moet hem weer verkopen. Verder is het wel een hele vette buizen leslie.

Die van Ruud zeker? Beetje ver he Beegden LOL
Maar ja, dat wordt nog een inverstering er naast! Denk er al alleen goed aan dat je nu waarschijnlijk een lekkere leslie hebt dus het is of inversteren in dikke sound en die preamp erbij (desnoods nieuw want je ziet ze eigenlijk nooit 2e hands) of verkopen alleen is deze niet waardevast of groeit niet omdat het een omgebouwde 22H blijft, vandaar ook Ruud zijn prijs. Maar zal te gek klinken, mooie 145 kast ook er omheen!

't is trouwens ook geen, of maar een halve oplossing he voor je probleem qua oversturing. Die X5 zal nooit ranzig worden, heeft een te effen vlakke output, de gainafstelling op je preamp doet maar zoveel voor je sound, en die leslie 22H moet wel volledig open wil je je eindtrapoversturing gaan horen...en dat is HAAAAAARD! LOL

Maar wel een mooie bak!

Inderdaad die van Ruud, ik denk dat ik mijn andere pre-amp ga verkopen.
Ik gebruik er ook nog een L102 op.
Volgens mij is zo'n pre-amp trek 2 toch wel een goeie ivestering voor mij.
Maar nog even bezinnen.... :)
ALs je iemand weet die er nog zo een heeft, of heel graag zo'n leslie wil dan hoor ik het graag.

Hahaha...ja toch wel he;-)

Maare die TrekII is goed (€ 435,- euro), vind die Speakeasy erg mooi (keertje gehoord bij een gig in de states)...alleen is die wel $ 635,- (dollar) nieuw

Of een lesliekit in je L100 , die daarvan lekker opkrikken en knallen.

Ik hou het voor je in de gaten maar geef je weinig hoop op een 2 hands pre, soms op Ebay.

En je bedoeld iemand voor je leslie 760? Of voor deze? Ik wilde wel een extra 145 of 142 hebben, daarom deed ik die gereviseerde 760 met MIG-LR erin weg namelijk. Maar blijf bezig met die zooi hahaha

zo, die zijn heftig bezig geweest met ombouwen!
Als het met die 22h gaat werken dan doe ik de 760 echt weg, maar eerst die pre-amp kwijtraken, dan kan ik achter die trek 2 aan.
Maar inderdaad, het blijft zoeken en bezig zijn, maar dat is ook wel weer het leuke toch?

Status
Please reply by conversation.
Back