please vote for my track ;) U love Techno

Rockwell

Stamgast
Oi Oi,

voor de I love Techno contest heb ik heb nog eens een paar nummertjes in elkaar gestoken.
Het moest tijdig ingeleverd worden, dus hier en daar moet er nog aan gesleuteld worden.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden...

1. Antelope by Mazerati (break moet getweaked worden, mix moet beter in het bijzonder de bass_sound)
http://ult.ilovetechno.be/#/produce/gallery/3

2. What's that spell?! by Mazerati
http://ult.ilovetechno.be/#/produce/gallery/2
(mist nog wat variatie, bvb. hihats toevoegen)

Ik zou t bijzonder apprecieren mochten jullie wat extra hartjes schenken.
Alvast ne dikke merci!

Cheers, Rockwell

niemand ?

hmm ik denk dat er een overkill aan dancemuziek gepost wordt hier..
daarom zullen weinig mensen er wat over zeggen denk ik

yup, ik stem alleen maar voor vernieuwing. Als die goed klinkt natuurlijk.

Maar goedklinkende 13-in-een-dozijn crap maakt bij voorbaat al geen kans.

En ik vind niet dat er altijd zo denigrerend naar Bass moet worden gepost.

En daar hebben we Adriaan.... nou hebben we de clowns van het forum wel weer gehad :)

heb je post gereport wegens beledigend en off-topic. Ben benieuwd.

Hmmmm ik ook wel, continu producties lekker afbranden van mensen die wél inhoudelijk bijdragen aan het forum is ook een belediging. Zou zeggen laat mensen in hun waarde ipv continu de obscure clown uit te willen hangen. We kennen je afkeer voor commercie nu wel....... hoeft niet in ieder trackstopic terug te komen....

eerste track, beetje anoniem, niet direct iets opaan te merken, maar meer van hetzelfde.
2e track meer karakter en voor mij de betere van de 2
beiden hebben een lekkere groove, maar ik zou kiezne voor 2.
(Keybern, als je geluisterd had, dan was je opgevallen dat de 2e track nou niet echt de typische mainstream track is waar je altijd zo'n hekel aan hebt ;)

thanx voor de reply's mannen (vooral dan raphie;),

Nr.1 is het soort muziek wat ik normaal gezien niet maak, maar ik vond het wel iets hebben, was verfrissend voor mij om zoiets af te werken.

-> Keybern, ik ben wel heel erg benieuwd wat voor muziek je maakt ;)
post es iets.

nog iemand comments?

Keybern, ik ben wel heel erg benieuwd wat voor muziek je maakt ;)
post es iets.
Komt in orde :)
Ben binnenkort een Novation KS rijker. Dat gaat sowieso een grote stimulans zijn.
Heb al wat dingen 'geschreven' maar nog net iets teveel sketch.

Hmmmm ik ook wel, continu producties lekker afbranden van mensen die wél inhoudelijk bijdragen aan het forum is ook een belediging.
NEEN, dat is een oprechte mening uiten. Die mening kan je vervolgens naast je neerleggen of er iets mee doen, maakt niet uit. Maar meningen worden niet verbannen in deze maatschappij.
Jij ging totaal off-topic door op de man te spelen, en door zowel mijn als Bass z'n mening te denigreren tot irrelevant en clown-gedrag. Laat de TS daar maar over oordelen.

Sjongejonge,..
Stemmen dipsticks!!!,..
We hebben t over een sfmember hier,..Beetje solidariteit graag!
Dan luister je niet,.. als t je ding niet is!

Heb zelf ook niet echt geluisterd ofzo!
Maar is toch een kleine moeite om een beetje hartjes te klikken!

:mega:

ik vond het goed klinken, maar het is niet mijn smaak en er is al zoveel van...
desondanks goede sounds volgens mij

goede productie qua sound, qua vernieuwing ben ik t eens met bass, er is al zoveel van..
maar ik ben niet te beroerd om je alle hartjes te geven hoor, mijn steun heb je.

Superb Notch en Mario010,
merci'kes!

Back