• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Future Retro 777

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tekno

-
Te koop Future Retro 777 in perfecte staat! Nieuwste OS 2.0. Kijk op www.future-retro.com voor meer info.
Inclusief stofhoes op maat en originele voeding met step down transformer ivm de 110 Volt in de VS.
Alleen thuis gebruikt, dus geen krasje! €900

de 777 werkt op 'n AC adapter, dus waarom zou je 'n transformer gebruiken ?
de 777 kost nieuw 777 USD by the way, komt nog wel verzendkosten (+- 25 USD) en importeerkosten bij (19% als ik me niet vergis?) 2ehands kom je ze in Amerika ook tegen voor +-550 USD
welke versie is het trouwens ?
heb die van mij verkocht (laatste versie en in nieuwstaat voor 700 dacht ik, lijkt me meer in de buurt komen van 'n redelijke 2ehandsprijs .... maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten

De verkoper heeft aangegeven dat het artikel verkocht is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back