WK 2010: WE ARE THE CHAMPIONS!

WK 2010: WE ARE THE CHAMPIONS!

• Nederland

Stemmen: 34 54,8%
  • Duitsland

Stemmen: 13 21,0%
  • Spanje

Stemmen: 9 14,5%
  • Uruguay

Stemmen: 6 9,7%

• Totaal aantal stemmers
    62
  • Enquete gesloten .
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Vond nog geen WK draad en aangezien we vandaag in de halve finale spelen lijkt me een voetbal topic met wat rellen wel op zijn plaatst.

Wat is jullie prognose tot zover over het Nederlandse team?
Moet meneer Blatter zijn koffers pakken?
Meer of minder vuvuzela bij het volgende WK?
VI oranje zoveel leuker dan NOS?

Ik zou zeggen barst los!

Mijn voorspelling:

Halve Finale:
Uruguay - Nederland: 0-2
Spanje - Duitsland 2-2 (daarna winnen de Duitsers met penalty's)

Finale: Nederland - Duitsland 5-0 (en heel NL op zijn kop :kroon:)

Attachments

• blatter460276.jpg
    blatter460276.jpg
    46,6 KB · Bekeken: 161
  • large_442854.jpg
    large_442854.jpg
    17,7 KB · Bekeken: 102
  • vuvuzela2.jpg
    vuvuzela2.jpg
    47,7 KB · Bekeken: 117
  • Netherlands-vs.-Slovakia-World-Cup-2010-600x325.jpg
    Netherlands-vs.-Slovakia-World-Cup-2010-600x325.jpg
    53,6 KB · Bekeken: 104
wat wie was die ene
grrrrrr

Ze mogen geen kampioen worden want ik kan niet bij de huldeging zijn :P daarom uraguay ook al zit ik vanavond in m'n oranje pak in de pub hier :D

Nederland-duitserland in de finale, de herleving van '74. De laatste naveeg van de 2de wereldoorlog. Dramatische taferelen die menig Hollander de tranen in de ogen doet knijpen, maar de uiteindelijke verlossing van het duitsefront is in zicht. Ik weet het zeker, met de juiste scheidsrechter kunnen wij het halen :D

Liever geen nl-dl die Duitsers spelen veels te stabiel. Dat verliezen we met onze achterhoede.

De Duitsers hebben, behalve de verloren wedstrijd tegen Servië, het beste voetbal laten zien op dit tournooi.

Maar Nederland speelt erg zakelijk. Het spel is vanaf de 2e ronde imo wel steeds beter geworden, imo doordat v/d Vaart niet meespeelt. Dit Nederlands elftal is een stuk volwassener dan de groep uit '98 in Frankrijk, waar ze imo het beste elftal van het tournooi hadden en door 2 buitenspel doelpunten van Brazilie ten onrechte werden uitgeschakeld.

Het is het resultaat wat op een groot tournooi telt...
Dus met de zakelijke manier en het spel wat gaandeweg aan het verbeteren is, hoop/verwacht ik... dat Nederland de finale wint :okdan:

Hou alsjublieft gewoon je mond dicht met je "dat verliezen we"

Dat kan toch niet....

:D

Ik ben gewoon een realist, weet niet of je die laatste wedstrijd van den moffen hebt gezien maar damn dat was echt mooi voetbal.

3-0

:biertje:

Ik ben gewoon een realist, weet niet of je die laatste wedstrijd van den moffen hebt gezien maar damn dat was echt mooi voetbal.

Ja tegen een Argentinië wat onder de leiding stond van een ex junk...:stupid
Maradona mocht dan wel 1 van de beste voetballers ter wereld zijn geweest maar van tactiek heeft ie geen kaas gegeten. Aangezien wij als Hollanders wel veel kaas eten worden wij wereldkampioen. Duitsers eten veel worst dus geef dat portie maar aan fikkie...8D

Nee Uruguay :D puur uit eigen belang, in 88 te jong en nu in het buiteland :D

Edit @ dender ze speelde ze helemaal gek man prachtig :okdan: als je dat vergelijkt met ons tegen bv denemarken of de eerste helft tegen Brazilië :N

Ok ik geef het toe ik ben bang voor die moffe

mn vrouw zit nou te kijken en zit te forummen
kvindr geen klap aan
maar volgens mij is oranje kansloos tegen duitsland
heb op mn werk die wedstrijd tegen argentienie gezien(KANSLOOSSSS)

voetbal boeit me werkelijk niets

1-1 neeeeeeeeeeee, 2de helft komt het allemaal goed, fijn zon kroeg met gratis wifi :D

:{ Trouwens wat een doelpunt van van bronckhorst

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back