SPOED! Roland SH1 gevraagd i.v.m. North Sea Jazz

Manu

Ouwe rot
Ik heb me jaren bemoeid met de backline voor het North Sea Jazz, en vanuit die hoek kwam de vraag of ik nog voor het weekend een Roland SH1 kon regelen.
Die heb ik zelf niet, maar misschien is er hier iemand die hem uit wil lenen, huren (factuurtje sturen, prijs na overleg)...kan opgehaald worden, afgeleverd worden en wordt goed zorg voor gedragen backstage (weet ik na jaren ervaring als toetsen trouble-shooter backstage).

Let me know, via PB of mail

Thnx, Manu

Nee die nieuwe is geen probleem natuurlijk...gaat om de, excuus en let op

SH- (STREEPJE) 1

de oude dus inderdaad!

Hooihuis heeft er eentje. Kwa sound en mogelijkheden zitten de SH-09 en de SH-2 dicht in de buurt maar deze hebben slechts 1 envelope.

Gaat om een backline request van een band dus het is echt of een SH-1 of niet voor hun. Een alternatief hebben ze zelf niet gegeven dus dan maken we het onzelf makkelijk...of het lukt ons er eentje te regelen of ze zoeken het maar uit (natuurlijk na de nodige correspondentie).
Ik heb verder hun rider nog niet gezien dus kan er verder weinig over zeggen

Maar thnx voor je feedback, ik ga ff contact zoeken!

Geen idee of Feedback spullen uit hun 'synthmuseum' wel eens uitleent, maar daar ligt nogal het een en ander aan speelgoed in de etalage.
Misschien ook een SH-1.

't is juist voor de backline-rental afdeling (alleen voor North Sea of andere sponsoring events) van Feedback...daar werd ik door ingeschakeld. Dus da's een nee alvast hahaha.

Ene het zal je verbazen maar er wordt helemaal geen onderhoud gedaan aan de synths in hun museum. De meeste zullen ook overleden zijn inmiddels, wat natuurlijk erg zonde is

Maar thnx voor je input

Back