Waveforms
Stamgast
zit in overweging om merendeel van mijn spul te verkopen, maar ben erg benieuwd wat gangbare vraagprijzen zijn voor deze spullen. Mot er nog ff goed overnadenken.. maar laatste tijd gebeurd er hier weinig, staat er maar werkeloos bij allemaal.
Ik had al een aantal dingen te koop gezet, maar goed, kan altijd zijn dat ik denk dat het wel meer waard is... Dus graag eerlijk antwoord... misschien ben ik met de prijzen ook wel zo'n grappenmaker op MP
misschien ff een waslijst, maar om voor elke ding een nieuw topic te starten is ook weer zoiets..
Het is niet zeker of ik alles wat hieronder sta ook ga verkopen, twijfel teveel. Mocht ik het willen verkopen, zal ik het plaatsen op de aanbod pagina. Een aantal dingen staan er al.
Peavey Spectrum Analog Filter, nieuwstaat, ben 1e eigenaar, zelf dacht ik 200 euro.
Korg MS2000BR, nieuwstaat, 1e eigenaar
Kawai K1r II met rom en ram card, nieuwstaat, 1e eigenaar
Roland Varios + VC-1 (d50 kaart), goede staat
Roland D110 met 2 romcards
Samson Resolv 120a, voetjes ontbreken...
Roland m-480, zeer goede staat, technisch 100%, optisch 98% (klein beetje rack schade)
Kawai MM-16, nieuwstaat, 1e eigenaar, zelfs folie zit nog op display
Kawai K4r, nieuwstaat, 1e eigenaar
Yamaha RY-30 met hous/rapcard, technisch 100% en optisch wat minder.
Ik had al een aantal dingen te koop gezet, maar goed, kan altijd zijn dat ik denk dat het wel meer waard is... Dus graag eerlijk antwoord... misschien ben ik met de prijzen ook wel zo'n grappenmaker op MP

misschien ff een waslijst, maar om voor elke ding een nieuw topic te starten is ook weer zoiets..
Het is niet zeker of ik alles wat hieronder sta ook ga verkopen, twijfel teveel. Mocht ik het willen verkopen, zal ik het plaatsen op de aanbod pagina. Een aantal dingen staan er al.
Peavey Spectrum Analog Filter, nieuwstaat, ben 1e eigenaar, zelf dacht ik 200 euro.
Korg MS2000BR, nieuwstaat, 1e eigenaar
Kawai K1r II met rom en ram card, nieuwstaat, 1e eigenaar
Roland Varios + VC-1 (d50 kaart), goede staat
Roland D110 met 2 romcards
Samson Resolv 120a, voetjes ontbreken...
Roland m-480, zeer goede staat, technisch 100%, optisch 98% (klein beetje rack schade)
Kawai MM-16, nieuwstaat, 1e eigenaar, zelfs folie zit nog op display
Kawai K4r, nieuwstaat, 1e eigenaar
Yamaha RY-30 met hous/rapcard, technisch 100% en optisch wat minder.

vandaar dat ik weinig tot geen reactie kreeg.. ik hoor ook bij die grappenmakers van Mp.