diversen

Waveforms

Stamgast
zit in overweging om merendeel van mijn spul te verkopen, maar ben erg benieuwd wat gangbare vraagprijzen zijn voor deze spullen. Mot er nog ff goed overnadenken.. maar laatste tijd gebeurd er hier weinig, staat er maar werkeloos bij allemaal.
Ik had al een aantal dingen te koop gezet, maar goed, kan altijd zijn dat ik denk dat het wel meer waard is... Dus graag eerlijk antwoord... misschien ben ik met de prijzen ook wel zo'n grappenmaker op MP :P

misschien ff een waslijst, maar om voor elke ding een nieuw topic te starten is ook weer zoiets..

Het is niet zeker of ik alles wat hieronder sta ook ga verkopen, twijfel teveel. Mocht ik het willen verkopen, zal ik het plaatsen op de aanbod pagina. Een aantal dingen staan er al.

Peavey Spectrum Analog Filter, nieuwstaat, ben 1e eigenaar, zelf dacht ik 200 euro.

Korg MS2000BR, nieuwstaat, 1e eigenaar

Kawai K1r II met rom en ram card, nieuwstaat, 1e eigenaar

Roland Varios + VC-1 (d50 kaart), goede staat

Roland D110 met 2 romcards

Samson Resolv 120a, voetjes ontbreken...

Roland m-480, zeer goede staat, technisch 100%, optisch 98% (klein beetje rack schade)

Kawai MM-16, nieuwstaat, 1e eigenaar, zelfs folie zit nog op display

Kawai K4r, nieuwstaat, 1e eigenaar

Yamaha RY-30 met hous/rapcard, technisch 100% en optisch wat minder.

niemand die het ongeveer weet?? btw, missen wat letters zo te zien...toetsenbord hapert 'n betje.

kocht laatst een ry 30met kaarten voor 100.- terwijlik t een veeeeel vettere machien vindt dan bv r8mk2
of tr 707 zelfs

prijzen zijn soms best ..wazig

mot ff eerlijk antwoord hebben,

wat is de verkoop waarde van het volgende,

Korg MS2000Br
Peavey spectrum analog filter
Roland M480

vraag me af of ik te hoge prijzen in mijn hoofd heb hiervoor. dus wel graag eerlijk antwoord.

Van de Peavey en de Roland weet ik het echt niet, maar een Korg MS2000 BR zou rond de 225 - 250 moeten kunnen opbrengen lijkt me.

bedankt, leef volgensmij echt nog in verkeerde tijd, hersens werken ook niet meer helemaal mee... grrr...:stupid

:eureka: vandaar dat ik weinig tot geen reactie kreeg.. ik hoor ook bij die grappenmakers van Mp. :D ;) 8o)

De peavey is leuk maar verkoop slecht dus 200 eu hmmm
RY30 is een cult ding kan best 175eu doen
D110 is nie zo populair.......en de kawai's ook nie....
Roland varios VC kaart is een tof ding! samen met de rack unit een leuk stel!
Korg ms2000 idd 225 of zo..

Laatst met moeite (meerdere tientjes in prijs gezakt) een D-110 incl. 4 romcards en geheugenkaart verkocht voor €100 incl. verzendkosten. Dan weet je wel hoe gewild hij is :)

Back