Waldorf Pulse

Status
Please reply by conversation.

cult45

011110111000
jaja..ben al een tijdje benieuwd naar dit beestje. vco's zijn lekker, maar strak getunede synths soms ook.

knoppen moeten het goed doen en niet los zijn.

200 vind ik een mooi prijsje. Ik zie ze soms voor iets minder en meestal voor iets meer, maar denk dat dit vaak de prijs uiteindelijk wordt.

Ik heb wel een pulse + voor je, maar die is wat duurder... Check de mp sectie, heb je wel CV-Gate in en uit en een filter input....

cv-uit heb ik al in deepbass9 en teebee. Zo fantastisch is de filter niet en mijn setup is momenteel erg midi ge-orienteerd, dus de cv-in is onnodig.

Een gewone pulse is vandaag gearriveerd. Mijn eerste indruk is dat hij vrij hard en over the top kan klinken zoals de Andromeda dat ook kan als je je niet inhoudt.

Wat ik merkte toen ik hem had was dat je de oscillators wel erg laag (max 40 als som van de 3 oscillators [op 3x128]) moest houden om de filter niet te oversturen (om dus een "roland" vs "moog" geluid te krijgen. Is dat normaal of was dat een makkelijk overstuurd ex. ? Joris

dat hoort inderdaad.
gruwelijk hoge levels zowel intern als wat er uit de uitgang komt ;)

ja levels laag houden geeft inderdaad flink andere sound. lekkere bakkie, das zeker. Net de ReKon editor erbij gehaald, totaal controle vanuit Ableton.

Status
Please reply by conversation.
Back