Vic Soldeerprofeet Lid sinds 30 januari 2008 Berichten 4.503 Locatie Belgische Kust 11 juli 2010 #1 Hoi, Weet iemand waar ik een P6NK60ZFP mosfet kan kopen ??? Dank U
Vic Soldeerprofeet Lid sinds 30 januari 2008 Berichten 4.503 Locatie Belgische Kust 11 juli 2010 #4 Ok THX, Heb geprobeert te bestellen Tja €3 ....we zien wel als er reactie komt
Rvooh Gepokt en gemazeld Lid sinds 9 december 2002 Berichten 7.587 Locatie la côte belge 11 juli 2010 #5 hey vic, ik heb nog een redelijk grote openstaande bestelling bij farnell kan er eventueel bij, maar zal wel nog tijdje duren (ivm andere spullen die momenteel niet in voorraad zijn)
hey vic, ik heb nog een redelijk grote openstaande bestelling bij farnell kan er eventueel bij, maar zal wel nog tijdje duren (ivm andere spullen die momenteel niet in voorraad zijn)
Vic Soldeerprofeet Lid sinds 30 januari 2008 Berichten 4.503 Locatie Belgische Kust 13 juli 2010 #6 Dank je voor het aanbod De Farnell tip was GOUD Flevo, ze lagen deze morgen al in de bus. Dat ging verbazingwekkend goed en vlot voor zo'n kleine aankoop ? Groetjes Vic
Dank je voor het aanbod De Farnell tip was GOUD Flevo, ze lagen deze morgen al in de bus. Dat ging verbazingwekkend goed en vlot voor zo'n kleine aankoop ? Groetjes Vic