korg delta

Status
Please reply by conversation.

sloth1

Stamgast
ik ben op zoek naar een korg delta, kan er iemand mij hierbij helpen?

ik zou graag mijn sh-32 hiertegen willen ruilen

bijbetaling is eventueel mogelijk vermits hij in goede staat is

cheers!

Op MP staat een mooie. :{

Nooit in t echt gehoord, maar 't lijkt me wel een interessant ding die Delta... :P

http://link.marktplaats.nl/360912360

Verkoper verwacht de hoofdprijs te vangen gezien het bijschrift:
Ik hebt gezien op internet op E B A Y dat deze veel
meer waard is minimum 699.0 US Dollar = 553.75 Euro

beetje brakke vertaling van specs ook

Ben zelf al een tijd op zoek maar dit wordt prijsmatig echt te gek

ik had er hier op dit forum een paar maand geleden 1 gezien zo rond de 250 euro,

300 euro lijkt mij toch het maximum voor zoon beperkte synth

verkoper heeft een wild bedrag op Ebay gezien.

Ik ben deze korg delta gaan ophalen,... is in goede staat, en klinkt zoals ik verwacht had. (Ik kocht hem specifiek voor de stringsounds.)

Ik betaalde hem uiteindelijk 325 euro.

Veel plezier ermee! Het is een leuk ding, helemaal natuurlijk in combinatie met andere synths. Je kunt er uiterst fraaie melodieuze leads mee maken.

Veel plezier ermee! Het is een leuk ding, helemaal natuurlijk in combinatie met andere synths. Je kunt er uiterst fraaie melodieuze leads mee maken.

Als je hem sec gebruikt klinkt hij qua strings vrij strak,... maar met een reverb erover zijn het werkelijk droomklanken !

Het synthgedeelte klinkt op zich typisch korg-vet, en in mixcombinatie met de strings krijg ik toch klanken die ik tot nu toe nergens uitkreeg (of kon emuleren via vst's).

In de orde van rond de 300 euro is zijn klankuitbreiding in mijn studio zeker verantwoord, en zijn dergelijke aankopen voor mij een hebbeding.

Dat gevoel heb ik zo niet bij bv. de aankoop van een prophet voor enkele duizenden euros.

Ik heb mijn delta jaren geleden ook voor erg weinig gekocht en was er klankmatig erg blij mee. Uiteindelijk heb ik 'm toch verkocht om dat ik niet kon aansturen via cv/gate.

Achteraf wel een beetje spijt van. heerlijke joystick en te gekke bandpass!!

Heb de mijne ook verkocht, aan Hayo hier op synthforum. Mijn broer zei nog zo 'Doe dat nou niet. Want je krijgt hem niet snel terug. En het geld heb je ook niet nodig.' Maar ja, op een goed moment was ik er toch op uitgekeken.

Komt misschien ook wel omdat mijn kamer ook weer niet zo heel groot is. Op goed moment irriteren die grote bakken mij domweg zozeer dat ze er uit 'moeten.' Had hetzelfde met een Juno 6 en een Polysix.

Heb het zelfs ook met een Waldorf Micro Q Keys en een Alesis Micron, zij het dat het bij die twee niet eens zozeer vanwege het formaat is maar vanwege de slechts 3 octaven van elk, wat niet lekker speelt. En omdat ik toch verreweg het meeste speel op de Korg Z1. Misschien doe ik die twee nog wel eens weg om er een stage piano voor in de plaats te nemen.

Status
Please reply by conversation.
Back