mijn eurosynth; jouw Monomachine

Status
Please reply by conversation.

snathan

Stamgast
myeuro.jpg

Ik ben op zoek naar een Elektron Monomachine SFX-60+ MKII.
Ik wil ook mijn euro terugsnoeien naar 3U van goedkopere Doepfermodules, welke ik uiteindelijk enkel als audiorouter wil gebruiken.
Ik wil alles ruilen behalve de A152/A119/A142. Pressure Points is al verkocht. Ook de case en powering zijn te ruil.

mag ik hier dan wel prijzen per module en/of gehele synth plaatsen?
was dan handiger dat de ander was blijven staan, maar ok.
alles (ja alles vd foto plus case) gaat eruit bij volledige verkoop voor €1640,- (ex PressurePoints)
voorkeur voor ruil met monomachine met bijbetaling.

myeuro.jpg

Ik ben op zoek naar een Elektron Monomachine SFX-60+ MKII.
Ik wil ook mijn euro terugsnoeien naar 3U van goedkopere Doepfermodules, welke ik uiteindelijk enkel als audiorouter wil gebruiken.
Ik wil alles ruilen behalve de A152/A119/A142. Pressure Points is al verkocht. Ook de case en powering zijn te ruil.

watn vette kast datje dees wilruilen voor een ...uh monomachiene

tr909+ inruil\
???

Damn...
had ik maar een monomachine en/of geld voor de 3 MakeNoise + Wiard/Malekko modules, voeding en distroboard :(

hebbie geen intresse in een goede en mooie Yammie CS15?

Als ik mn CS15 verkoop en jij je vraagprijs van ruim 83% v/d nieuwprijs laat zakken naar 70%, dan zou ik evt. intresse in de 3 Makenoise modules en A-100 DIY kit hebben...

ik wil wel wat losse prijzen per module horen....die maths, qmmg en die wogglebug :)

Ruil met euro is voor nu dus van de baan en ben ik gewoon op zoek nr n Monomachine.
Evt nog tegen ruil met 2880 a €320,-.
Dus mocht je n Monomachine willen verkopen; laat t me weten!

kansloos een preciese 1 op 1 ruil met cash = kans 1 op ......?

beter datje modules verkoopt drie verkoepn zitje aan 2 e hands price ongeveer 750 monmachine

d8kso

Hij heeft de modules verkocht hoor. En de onbekende koper moet er alleen nog omkomen - en kabeltjes solderen om zijn formant te triggeren met dit spul (old school modular meets new school modular).

Status
Please reply by conversation.
Back