Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan gelukkig nog iedere dag om heel veel dingen lachen, dankjewel
Succes![]()
bijna goed!
cultie mot een MKIII hebben voor rond de 400 en gaat hoogstwaarschijnlijk eentje nieuw halen, maar probeerde het hier nog even. Verzenden is uiteraard geen probleem.
Het is inderdaad een erg fijne bak. Het is bij mij naast de Voyager met expansies de enige overlevende van de inkrimping, super icm Komplete6. Nieuw in doos, 3 jaar garantie en geen persoonlijk contact en dat voor maar 80,- extra
Succes en veel plezier ermee![]()
zou mooi zijn r09
kunje de drum aleen maar tweaken of ook as vermona perfomer bv midi mssge sturen ..iest opnemen dmv midi uit sturing
denkt t niet
zou mooi zijn
heb diverse drum synths ...hels karwei alles te triggeren en dan moet ik de ideleal momenten dus egt recorden ..kan allemaal wel daarom staat t vaak uit ...kost wat ..moeite hihi
opnemen en bv pitch env tweaking opnemen in samplert / audi daw en dan nog kkeertje bewerken ...
dan wordt t wel leuk / unique
bij mij gaat het toch vooral om de vriendelijkheid![]()

@ R-ond
De DRMIII heeft alleen midi in en thru. Ik zelf gebruik hem puur om een mooie analoge drum te kneden en daar is het een uiterst fijn bakkie voor. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat hij als enige drummert in mijn setup iets tekort zou doen. Dat vul ik nu aan met Battery, Kontakt en Reaktor
@ Cult45
Sorry voor mijn intonatie in eerste bericht, begrijp je punt nu, succes![]()